Wij leggen hem overdag beneden in de reiswieg in de box. Hij moet leren aan de geluiden te wennen. En vind het maar ongezellig zo boven.
Hier kwamen de kinderen de eerste 3 weken niet naar beneden, daarna wel en toen sliepen ze om en om: 1 slaapje op de buik in de box (vonden ze fijn), volgend slaapje in hun bed. Of in de kinderwagen als we weggingen.
Ik leg haar ook altijd in haar bedje boven omdat ze moet leren dat het bed is om te slapen en beneden om te spelen! In het begin deed ik haar ook beneden houden maar daar werd ze zo onrustig van dat ze ook niet in aar bedje meer kon slapen! nu leg ik haar consequent in bed. Soms loop ik in een uur 6 x naar boven om te troosten maar uiteindelijk heb ik daar hopelijk profijt van later!
Zo ging het hier ook,heerlijk! Wilde em altijd bij me in de buurt hebben,gelukkig dacht meneertje er zelf ook zo over en sliep ie heerlijk! Ben juist van mening dat als je je kindje vanaf het begin af aan went aan alle geluiden het makkelijker is als ie wat ouder word.Kon em echt overal mee naar toe nemen zonder probleem.Kon bij wijze van heel de dag gaan shoppen,lunchen of wat dan ook en hij vond het allemaal best.
Wij wonen in een appartement, dus geen beneden of boven hier. Kindjes (eerst zoon en nu mijn dochter) sliepen wel vaak in de box, gewoon omdat ze daar soms in slaap vielen en ik ze dan liet liggen (met dekentje eroverheen). Vooral de eerste tijd deden we dat. Ik kan niet zeggen hoelang we dat deden. 1 tot 2 maanden denk ik, daarna gingen we ons wat meer voorbereiden op het weer aan het werk gaan en kind naar de creche, dus dan wel in bedje slapen. Nu is ze trouwens ook weer naast me in de box in slaap gevallen. (Ik zit niet IN de box trouwens hoor, gewoon op de bank en de box ernaast ). Zoon ligt heerlijk in zijn bed te slapen op de kinderkamer. Heeeeeerlijk die rust.
Ik heb mijn mannetje altijd boven te slapen gelegd en dat ga ik nu weer doen. Ik wil dat hij went aan zijn kamertje en bedje en ik vind een box een speelplek en geen slaapplek.
Toen ik alleen nog mijn dochter had zou ik het helemaal met je eens geweest zijn maar je moet ook echt naar je kindje kijken. Ik ging er zonder er echt over na te denken vanuit dat het bij mijn zoontje ook zo zou gaan, maar hij kon heel slecht beneden slapen en wij hebben er weken over gedaan waarom hij zo slecht sliep. Hij raakte helemaal oververmoeid, raakte overstuur en dan waren we soms uren bezig hem rustig en in slaap te krijgen. Toen ik begon hem regelmatig in zijn bedje te leggen, voor hij zo heel moe was dus, ging het meteen stukken beter, hij slaapt meer en is veel blijer.
Ben net op kraamvisite geweest en nu toch gauw een mozeswiegje gekocht voor in de box... Die hele kleintjes slapen toch overal doorheen volgens mij en ik wil ook de hongersignalen niet missen... Als ik merk dat het niet gaat, dan laat ik hem uiteraard bovendien slapen.
de 2e hebben we de eerst 6? weken beneden gehad overdag, toen merkte we dat hij wakker werd van het lawaai van de oudste, en ging hij overdag ook naar zijn eigen kamer
In principe slaapt hij hier in zijn kamertje overdag. Maar we hebben een vrij wakkere baby Dus soms komt het net zo uit dat hij een keer beneden in de box slaapt. Of als we weg zijn geweest met hem dat hij nog even beneden verder slaapt.