Leuk speelgoed baby bijna 7 maanden

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Renske66, 9 dec 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Renske66

Renske66 Lid

26 sep 2015
    97
    2
    8
    Hoi mammies,
    De titel zegt het al; wat vinden jullie (kindjes) leuk aan speelgoed rond deze leeftijd?
    Wij hebben een bon met flink bedrag van de Intertoys gekregen en ik merk dat zoontjelief alles steeds interessanter gaat vinden.

Reacties met foto's zijn welkom!! 😊

2. MnnW

MnnW Fanatiek lid

10 jun 2013
    3.244
    2.362
    113
    Vrouw
    Een activity center voor in de box, iets om achteraan te kruipen, O'ball, eerste zachte popje, iets leuks voor aan de wagen.. Vooral kleine dingen dus, op die leeftijd zijn ze snel tevreden. Qua grotere dingen de activiteitentuin van little tykes (maar wordt pas leuk als hij zelf kan zitten)

Kun je de kaart niet nog een tijdje bewaren of vast iets kopen voor als ze wat ouder is (loopfietsje, duplo, poppenwagen/loopwagen, glijbaan of zandbak voor in de tuin)

3. Miki013

Miki013 Bekend lid

9 feb 2016
    598
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hier was loopwagen met 7 maanden enige waar hij naar omkeek, kon hij zich lekker aan optrekken.

4. debq

debq Fanatiek lid

10 mrt 2010
    3.797
    761
    113
    Toet toet auto's of zoef zoef dieren. Daar kunnen ze nu een beetje mee beginnen te spelen en over 3 jaar ook nog, maar dan op een hele andere manier. Mijn neefje heeft hier érg lang mee gespeeld.

5. Berte

Berte VIP lid

24 feb 2011
    7.028
    3.841
    113
    Vrouw
    Thuis
    Mijn dochters (7 maanden) favorieten zijn momenteel rammelaars en Freddie de vuurvlieg van Lamaze.

Voor de rest is ze gek op felle kleurtjes en spiegels.

Om eerlijk te zijn zou ik er bijvoorbeeld een grote doos duplo bij kopen voor over een tijdje en niet alles besteden aan iets voor nu.

6. Renske66

Renske66 Lid

26 sep 2015
    97
    2
    8
    Dank jullie!!

7. Adje

Adje VIP lid

21 aug 2015
    16.279
    25.751
    113
    Mijn zoontje is net 6 mnd en heeft met sinterklaas de vtech babywalker gekregen. Hij kan nog niet zitten of staan, maar dat hoeft niet. Het speelpaneel kan je nl van het looprekje afhalen en hij vindt de knopjes, lichtjes en muziekjes geweldig.

8. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.814
    3.340
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    Die inderdaad! Die is écht top! Daar hebben ze hier heel lang mee gespeeld. En V-tech is gewoon kwalitatief ook goed en mooi speelgoed.
    Zijn geld helemaal waard.
    Vtech Baby Walker | Intertoys

9. Knuffie85

Knuffie85 Niet meer actief

Mijn dochter is vsndaag 7 maanden en heeft dit van sinterklaas gekregen
    Beat bo kan ze mee dansen en luisteren. Dansen nu nog niet natuurlijk maar de muziek en kleuren vind ze erg leuk
    En haar echte favoriet is een geel doosje waar 6 speel eieren in zitten. Dopjes kunnen eraf en eitjes kun je indrukken. Rollen ook weg. Dus ze kan er achteraan tijgeren.
    Tomy's verrassingseieren heet dat.

10. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Hier zijn de stapeltoren en een speelpiano favoriet.
    En papier. :)

Deel Deze Pagina