nou ja de titel zegt al genoeg, het is een service die een bak aan je leent met grint en m na een aantal weken weer ophaald. Ik vroeg me af of iemand het hier kent en of het werkt? wij hebben 3 katten hoeveel bakken krijg je dan en hoeduur is het?
Dit vond ik op internet: Kattengemak, het schoonste toilet voor uw kat Moet je even naar beneden scrollen voor de prijzen. Heb vroeger bij de thuiszorg gewerkt, en ik maakte toen schoon bij iemand die 4 katten had en ook kattengemak gebruikte. Nou ik vond het in die bijkeuken waar de kattenbak stond echt altijd stinken, jek wat een gore lucht. Vind sowieso dat als je 4 katten hebd...dat de bak wel vaker verschoont moet worden dan 1x in de 2 weken.
geen idee, maar wat is t nut? Bedoel je maakt de bak toch schoon als ze gepoept hebben en 1 keer per dag doen we alle plasjes. Echt als ze gepoept hebben is de lucht niet te harden dus zal eruit moeten. Als de bak er niet uitziet om wat voor reden dan ook, dan gaat alles eruit. Sopje erin en alles nieuw. Soms 1 keer per week, andere keer 1 keer per maand. Ligt eraan wat ze uitspoken in de bak. Dus met die service krijg je elke 3 weken een schone bak, maar t werk heb je dan toch nog zelf. Denk dat een zak grit (hier 25kilo 8euro) goedkoper is
Overigens maken wij de kattenbak elke week schoon. Haal er verder ook geen poep of plas uit...en heb nooit last van luchtjes.
Dat had mn man met zn ex, Hun vonden die service ideaal. Alleen het opzeggen ging wat moeizamer haha, katten waren toen al weg en nog moesten ze betalen, tot een half jaar later. Maar ja kan zijn dat het niet altijd zo hoeft te zijn he. Hun zette de gebruikte gewoon buiten op de afgesproken datum en dan kregen ze een schone nieuwe terug. Ikzelf gebruik het niet, maak ze zelf wel schoon, tenminste nu even niet dan hahaha dus nu mag manlief het doen.
ik maak 2x per week mijn kattenbakken schoon(heb er 2) en was dus benieuwd of iemand dit wel eens geprobeerd had omdat het ook andere kattenbak stenen zijn
Wij maken al 2 jaar gebruik van kattengemak en ik wil nooit meer wat anders. Wel de poepjes eruit scheppen, maar dat deden we eerst ook. We hebben voor 3 binnenkatten en betalen 25 per maand dacht ik. Komen ze het 1 x per maand ophalen. Stinkt nooit, erg fijn!
ff gekeken naar de site. T klinkt iig wel fijn. Zeker als t niet stinkt, dat zou echt wel fijn zijn (poepjes daargelaten dan, die blijven stinken hihi) Zag alleen dat ze niet overal zitten, als ikmn postcode intoets krijg in de dichtsbijzijnde in st oederode, das toch meer dan een uur rijden vanaf hier
ik woon in den haag en er zit er 1 in delft, ga er vanavond eens met mijn vrien over hebben en dan maar eens info inwinnen en kijken of ze het bij ons wel leveren. maar wilde eerste eens weten hoe de ervaringen zijn.
ik heb er vier ik heb speciaal spul daar doe ik een maand mee ja echt een maand t is 6 euro per zak en kan er 2 bakken mee doen iedere dag schep je het door elkaar en schep je de poepjes eruit mijn moeder is een zeikerd wat geur betreft en als ze op visite komt dan heb ik al eens meerdere malen gevraagd mam stinkt het ruik je iets en ze zegt altijd nee het ruikt lekker fris dus t werkt echt!ik vind als je een beest hebt weet je wat je er voor moet doen en daar zit ook kattenbakken verschonen bij.... en dan zijn het nog binnen katten ook..
hahha ik ga de katten hier gewoon aanleren dat ze in het gemeenteperkje gaan doen. Honden schijten t daar vol, dus waarom mijn katten niet Angiebaby, welk spul gebruik je dan? Ik heb hier ook eens spul gebruikt, helaas wilden de katten daardoor niet meer op de bak (heb echt eigewijze beestjes )
Ik ben sinds vorige week lid van kattengemak... waarom? Omdat er niets is dat ik zó haat als die kattenbak schoonmaken!! De nieuwe bak staat er vandaag een week, en ik moet zeggen dat ik af en toe wel al een vleugje kattenpis ruik. En dan moeten we nóg een week... ben benieuwd. Maar je hebt de bakken eerst vier weken op proef, dus je kan er nog makkelijk van af als het niks blijkt te zijn. Ik moet voor 1 kat ca. 8 euro per twee weken betalen.
Het lijkt mij persoonlijk niets. Wij hebben 2 binnenkatten en we scheppen elke dag de poep en plasjes eruit. En 1 x per week gaat hij helemaal schoon. Als ik al iets ruik word ik gek. Bah!
Ik schep die poepjes er ook uit hoor... Maar volgens kattengemak zou je twee weken met een bak moeten kunnen doen zonder geurtjes, omdat ze een speciaal soort kattengrind gebruiken. Dat valt dus nog te bezien in mijn geval... Maar mijn kat is ook al erg oud en die plasjes stinken sowieso al meer dan van een jongere kat...
Wij hebben vrij duur (en echt goed) kattegrind. Maar als ik het langer dan een week laat zitten ruik ik het. Dus ik geloof er niet zo in in dat kattengemak. Daar komt bij dat wij eens in de week de bak leegkiepen in een vuilniszak en er weer nieuw grit in doen en af en toe een sopje erdoorheen. Kost een paar minuten werk, dus waarom dan dat kattengemak. Maar goed, dat moet iedereen voor zich weten hoor. Maar mij lijkt het niets. Trouwens nu doet mijn man het helemaal makkelijk: hij is mijn kattengemak.