eerste stampjes

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door vvh, 28 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vvh

vvh Lid

31 jul 2006
    81
    0
    0
    leerkracht
    fantastisch om zo de eerste stampjes te voelen. Daar kan ik echt van genieten

2. lindavg

lindavg Fanatiek lid

25 feb 2007
    1.458
    0
    0
    Verkoopster in speelgoedwinkel
    Hoogvliet
    Wat fijn voor je, geniet er maar lekker van.

Hoop dat het bij mij ook niet lang meer duurt voordat ik de kleine ga voelen.

3. Elmo

Elmo Niet meer actief

Jep hier wordt ook gestampt...af en toe en heel zachtjes maar het is te voelen!
    Ik vind het ook fantastisch!

4. bonnievdakker

bonnievdakker Fanatiek lid

10 jan 2007
    1.081
    0
    0
    Kleuterjuf
    Sassenheim
    gweldig gevoel he! Ik vond het ook heel erg speciaal ten mijn man het eenmaal kon oelen, erg emotioneel!

5. Dientje

Dientje Fanatiek lid

12 jan 2006
    4.674
    0
    0
    Noord-Holland
    Leuk he! Geniet ervan!

6. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    inderdaad geweldig om te voelen, ik heb het geluk dat ik al mag genieten vanaf week 16 en me mannetje vanaf week 20.

7. taschke

taschke Fanatiek lid

24 jun 2006
    1.356
    13
    38
    verkoopster ruitersportartikelen
    landen/ belgie
    Geniet er maar van!Ik mis die stampjes ook wel soms :D
    Het is echt geweldig!

8. Siem

Siem Actief lid

7 apr 2007
    399
    0
    0
    ik weet nog toen ik der voor het eerst voelde,
    ik vond het echt geweldig :D , inmiddels heeft ze nou al zoveel getrapt dat ik echt met pijnlijke ribben zit :rolleyes: :p

groetjes

9. Kari

Kari Fanatiek lid

21 sep 2006
    1.363
    5
    38
    Hoi,

Vanmorgen was ik bij de verloskundige. Zij vroeg of ik al leven voelde, dus ik zeg; ja behoorlijk gevoeld, in het weekend en nu ook.

Dus zij zegt; ok, gaan we nu ff het hartje luisteren. Dus ik ga op die bank liggen. Zij met dat luisterapparaatje aan de slag.
    Hartje hoorde ze maar niet, en hoe kwam dat.... de baby kon NIET stilliggen! Wat een herrie door dat apparaat haha. Ik kreeg er helemaal de slappe
    lach van! Van links naar rechts en van boven naar beneden. Zo, zegt ze, jij draagt een kleine druktemaker bij je! Haha. Hartje uiteindelijk wel gevonden
    natuurlijk, maar ze zei wel dat het volgende week met de echo nog wel eens lastig kan gaan worden, omdat hij niet stil kan liggen en ze dan moeilijk dingen
    kunnen meten.... hihi. Zo leuk dit! Werd ook wel emotioneel hoor.... Het gaat echt de hele dag door.

Kari

10. MamaDenise

MamaDenise Fanatiek lid

21 jan 2006
    3.478
    1
    0
    Oosterhout(nb)
    Geweldig gevoel is dat he!
    Zelfs toen ik op het eind van mn zwangerschap zat en ik beuken tegen mn ribben kreeg genoot ik er nog van haha!
    Geniet er lekker van meid!

11. Chrisje79

Chrisje79 Fanatiek lid

10 okt 2006
    1.193
    0
    0
    Het is inderdaad heerlijk! Hij/zij gaat nu ook ontzettend tekeer! Heeft zich gisteravond ook ff flink kenbaar gemaakt aan papa in spé! Superschattig! Haha, ik herken het een beetje Kari, vanochtend ook weer naar de VK geweest en ze zei ook dat ze steeds achter 'm aan moest vangen met de doptone!

Liefs Chris

Deel Deze Pagina