rare vraag

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door bijtjuh16, 30 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bijtjuh16

bijtjuh16 Niet meer actief

ik heb een beetje een rare vraag, maar hij kan alleen beantwoordt worden door jullie zwangere vrouwen.

Als je een paar weken zwanger bent, kun je je buik dan nog inhouden?

2. misa

misa Niet meer actief

Ik ben nu 17 weken, en kan 'm nog steeds een beetje in houden. Niet helemaal, en fijn is het niet. Maar het kan wel wat.
    En in het hele erge begin kon ik dat zeker nog (al deed ik dat niet...!).
    Wil je het wat langer geheim houden?

3. Lola86

Lola86 Fanatiek lid

12 jan 2010
    1.660
    0
    0
    ja hoor :) alleen is dat heel snel gedaan met buik inhouden :D
    Ik kan hem nu ook nog wel inhouden maar veel verschil is er dan niet :D

4. Kelleyy85

Kelleyy85 Actief lid

13 jun 2010
    300
    0
    0
    NULL
    Rhoon
    Je kunt je buik altijd intrekken, veel verschil is er nu niet meer natuurlijk:D. In het begin kon het zeker wel!

5. bijtjuh16

nou ik weet nog helemaal niet of ik zwanger ben, maar kan m'n buik nog wel inhouden. Niet veel maar wel iets. Durf eigenlijk niet zo goed te testen, aangezien ik ontzettend onregelmatig ongesteld ben is de kans dat ik zwanger ben heel erg klein omdat ik bijna nooit een eitje heb

6. misa

misa Niet meer actief

Ja, lastig.. Maar wanneer ben je voor het laatst ongi geweest dan? En anders: testen is weten he. Bij de kruidvat hebben ze testen 2 voor 5 euro, in een wit doosje. Werken perfect!
    Succes!

7. corina83

corina83 VIP lid

10 sep 2009
    6.038
    0
    36
    Vrouw
    IT'er
    in een huis aan het water ;)
    Ik kan hem nog steeds intrekken maar nu met bijna 24 weken zie je bij mij wel een kleine bolling haha.

8. bijtjuh16

Euhm het is onderhand 92 dagen geleden, maar zoals ik al zei is mijn cyclus echt verschrikkelijk onregelmatig.

9. Kalfje

Kalfje Niet meer actief

Ik kan hem niet meer inhouden en ben nog maar net zwanger (darmen omhoog en giga opgeblazen) maar ik wordt dan ook altijd een tientonner als ik zwanger ben

10. marjah

marjah Fanatiek lid

12 sep 2009
    4.275
    1
    0
    bejaardestokkiesland
    Hoi,

heb je enig idee waarom je nooit een eitje hebt?

Maar goed, ik zal gewoon een testje doen. Wat is nu stressvoller... elke dag denken, zal het, zal het? of een paar dagen: k** het is niet gelukt.

Succes :)

11. Rosanna04

Rosanna04 Bekend lid

22 jan 2008
    518
    0
    16
    Randstad
    Ik kan hem niet inhouden, bij beide zwangerschappen was dat voor mij ook een teken dat het wel eens raak kon zijn; met de eerste was ik in de sauna en dacht ik, hmm meestal kan ik die zwemband wel een stukje inhouden maar dat lukte niet :D en bij deze zwangerschap ook inderdaad nadat ik een week overtijd en dus 5 weken zwanger was was het gedaan met de buik inhouden.

Ik heb ook een kansloze cyclus (alles tussen de 40 en 90 dagen mogelijk); heb geloof ik meer kans om de loterij te winnen dan een ei te scoren maar door goed op vruchtbaar slijm te letten is het nu zo ontzettend snel gelukt

Ik wens je veel succes met testen!
    Anders wellicht via de huisarts een echo laten maken of er eicellen rijpen? Bij mij rijpen ze wel maar springen ze slecht ivm een gevoelige hypofyse, bij het minste stress stoppen ze er al mee.

12. mamma1

mamma1 Actief lid

20 apr 2009
    420
    0
    0
    Jemig dat is zeker heel onregelmatig.Balen zeg,ik was ook erg onregelmatig ,maar ben bij de 1e en 2e in de 2e ronde inverwachting geraakt.Als die ei maar komt.Weet je zeker dat je bijna geen ei hebt?Maar goed antwoord op je vraag,ik kan mijn buik nog wel inhouden,maar er blijft een bolling.

13. guusje27

guusje27 Fanatiek lid

16 apr 2010
    4.417
    0
    0
    Ik ben in oktober gestopt met de pil en ben in jan. 1 x ongesteld geworden. Toch gewoon zwanger nu hoor! Kan zeker gebeuren...kijk maar naar mij! ;)

14. bijtjuh16

Ik heb vandaag getest en ze waren allebei positief!!!!
    Nu is alleen de vraag.. hoever ben ik..
    Ik vermoed een week of 8 a 9, aangezien ik al 6 weken misselijk ben!

15. Linnie1985

Linnie1985 Fanatiek lid

17 mrt 2010
    3.406
    0
    0
    NULL
    Gouda
    Gister wilde ik in een winkel achter twee mensen langs en hield ik automatisch m'n buik in. Dat had dus geen enkel effect, haha, moest er wel even om grinniken.

16. misa

misa Niet meer actief

Wat goed nieuws! Leuk zeg!! Gefeliciteerd!
    Misschien even bij de huisarts, gyn of vk langs om te kijken hoever je bent!
    Geniet ervan!

17. lennylenn

lennylenn Niet meer actief

gefeliciteerd meid!! even de vkundige bellen voor een afspraak, krijg je ook een termijn echo. ik ben ook zwanger en weet niet hoever ik ben 13 juli mag ik naar de v.kundige. ben erg benieuwd

18. mamma1

mamma1 Actief lid

20 apr 2009
    420
    0
    0
    Van harte gefeliciteerd meid!!Die onregelmatigheid zegt gelukkig niks.Geniet er van(en met je buik die je niet in kan houden hihi)

19. Sanjor

Sanjor Fanatiek lid

23 jan 2010
    4.337
    1
    0
    Almere
    Gefeliciteerd meid!
    Je kan kijken of je de clear blue test nog kan gebruiken..? Aangezien je een onregelmatige cyclyus hebt...

20. Sanjor

Sanjor Fanatiek lid

23 jan 2010
    4.337
    1
    0
    Almere
    Hahaha dat had ik laatst ook:p En ik maar proberen;) Maar ging echt niet hihihi

Deel Deze Pagina