Als alles goed gaat dan willen we met sinterklaas aan de ouders vertellen dat we weer zwanger zijn en nou leek het ons wel leuk dat we onze dochter dan een shirt aandoen met een leuke tekst erop , dat ze kunnen lezen dat we weer een kindje krijgen. Het moet een tekst zijn wat niet heel lang is , kort en krachtig. Weten jullie iets leuks? Ik had al eens gelezen van....ik wordt grote zus...maar verder dan die komen we niet
Mmmm ff denken, ik denk nl toch dat het zelf verzinnen wordt.. Het is tijd voor een 2e kleinkind! Wanneer komt mijn zusje /broertje nu? Waarom moet ik nog 5 mnd wachten op mijn zusje/broertje? Mama schopt het al? Moet ik opa en oma nu gaan delen? Ik heb maar wat verzonnen hoor, wie weet kan je er wat mee, succes..
Bij die van ons... Ik blijf toch de oudste! Straks ben ik niet meer alleen!(stond bij een vriendin) First! but not least! bij een kennis... Pas op! We krijgen een baby!
Ik heb het al eens eerder gezegt hier op de site, maar hier komt ie nog een keer. Op de voorkant stond--> ooit word ik miss nederland Op de achterkant ------> maar over 7 maanden grote zus Kwebbel
Misschien ook leuk ivm Sinterklaas Vol verwachting klopt mijn hart, Over .... (weken)maanden wordt mijn broertje of zusje gebracht. Veel succes Monique76
Mijn dochter droeg toen we het aan mn moeder gingen vertellen een shirt met daarop... mij wacht een bijzondere klus, ik word grote zus!
Oh wat een leuke tekste staan er tussen , heb al een paar opgeschreven en die zal ik even aan mijn man laten zien , wat hij ervan vind. Bedankt voor de reacties.
Voorkant van t-shirt: "geef me maar een dikke kus" ______ achterkant van t-shirt: "want ik krijg een broer of zus"
Oh ik vind ze zo leuk dat ik nu al zat te denken hoe leuk het was om er een twede bij te krijgen! Whoehahahaha ik moet nog van de eerste bevallen hahahahah
En de tekst is geworden..... hoera! ik word grote zus!!! We hebben het shirt gister binnen gekregen , en dinsdag ( 5 december ) gaan we het EINDELIJK aan de ouders vertellen! Foto's volgen volgende week