He dames, Ik moet deze maand mijn zorgverzekeringspakket wijzigen. Ik heb de cz pakketvergelijker aangevraagd en heb het een beetje vergeleken, maar nu vraag ik me af of ik beter voor de cz gezinnen of cz basis kan kiezen? Ik verwacht in januari mijn kleine wondertje en vindt het belangrijk dat de tandartskosten goed gedekt zijn. Welke raden jullie me aan?
Ik zit ook bij CZ maar kan zo niks zeggen over de pakketten die je noemt... Maar, qua tandartskosten. Kun je niet de aanvullende tandartsdekking erbij nemen. Ik heb nu zelf het cz top pakket met extra tandartsdekking, tandarts is dan ong. 13,00 p.m. geloof ik. Waar kan je die vergelijker aanvragen? Ik wil dat ook eigenlijk nog doen voor het eind van het jaar....
ik heb de gezinnenpolis en tandartskosten zijn 100% gedekt met een max bedrag. wat ik vooral belangrijk vond is dat - brilkosten net zo hoog is als bij de TOP (200) - ik de kraamzorg (eigen kosten) vergoed krijg van ze. Fysio is wel minder vergoeding maar goed die heb ik toch niet zoveel nodig. (dacht ik bij afsluiten, inmiddels dus wel nodig, balen). Veel verschil zat er in mijn ogen niet tussen de TOP en GEZINNEN, maar tandarts hoef je niet apart te pakken en kraamzorg wordt dus vergoed.
Ik heb ook het 'gezinnen' pakket van CZ. Met name vanwege de betere dekkingen rondom bevalling, kraamzorg, lactatiekundige, etc.
Hier ook de gezinnen aanvullende verzekering omdat daar de tandarts ook al in zat. Hiervoor had ik het jongeren pakket maar daar zit weer geen aanvulling voor kraamzorg etc bij.
Hey, dat had ik telefonisch aangevraagd bij de Cz. Dan sturen ze dus zo'n brochure naar je waarin alles overzichtelijk is beschreven.