Goedemiddag, Ik ben 10 weken in verwachting van mijn 2e kindje. Nu ben ik gisteravond op de A9 aangereden. Ik stond stil (in de file) en de auto die achterop kwam remde wel, maar gleed door. Hij ging dus niet hard, maar wel hard genoeg dat ik nog wel een behoorlijke tik kreeg (met een gescheurde bumper als gevolg). Nu vroeg ik mij meteen af of dit gevaarlijk kan zijn geweest voor de baby. Heb verder nergens last van en hoop eigenlijk dat mijn baarmoeder als airbag heeft gewerkt en er dus niets aan de hand kan zijn. Ik maak me dus op zich niet echt zorgen, maar wil toch graag wel weten of dit inderdaad geen kwaad kan. Groet, Vis1978
Hoi hoi, Het kan voor je kindje echt geen kwaad, die zit nog goed beschermd achter je schaambotje! Bij ongerustheid mag je altijd je verloskundige bellen. met jou alles goed? Imke
Beste Imke, Bedankt voor je reactie. Zoals ik al zei dacht ik zelf ook dat de baby goed beschermd zou zitten. Met mij gaat het gelukkig ook goed, heb op wat spierpijn in mijn schouders na, eigenlijk nergens last van...gelukkig maar. Groet, Vis1978