Ik ben erg benieuwd hoe vaak je kleine de hik heeft. Ik heb het idee dat die van ons het echt zo vaak heeft. Gemiddeld 6x op een dag en dan ongeveer 20 min lang... Of is dit normaal?
Ons kleintje voel ik gemiddeld zo'n 3 a 4 keer op een dag hikken, wel iets minder lang dan jij, maar het schijnt heel normaal te zijn hoor! Vind het altijd heel schattig en zielig tegelijk, hihi
Het verschilt hier per dag eigenlijk. Soms 1 keer en soms wel 5 keer ofzo. Vaak is het als ik aan het eten ben alsof ze dan van het vruchtwater zit te snoepen. De link in mijn handtekening kan je leuk zien in het eerste gedeelte hoe geirriteerd ze altijd raakt als ze de hik heeft.
Hier ook zo'n 4 keer per dag. Ook best lange periodes vind ik, denk dat 20 minuten wel kan kloppen! Ik vind het ook altijd heel zielig, het gaat zo snel! Kleine hier wordt er ook altijd gefrustreerd van en gaat in de rondte lopen trappelen.
Hier verschilt het. De ene dag 1 á 2 keer, soms wel 8 keer op een dag! Heb niet het idee dat het 20 minuten duurt, denk iets korter. Vind het ook altijd een grappig idee. Zou dat kleine mini-mensje zo graag willen zien hikken in plaats van alleen voelen!!
Dit is normaal! Als je kindje er eenmaal is heeft hij/zij in het begin ook nog veel de hik. Mijn kindje begon dan uit boosheid te huilen en daar ging de hik van over.
Ik denk dat ik het dan niet merk ofzo..? Heb het nog maar een keer of drie gemerkt. Eerste keer waren kleine tikjes onder in m'n buik, de keren er na hikte mijn buik heel snel en ritmisch, duurde een minuut of 10.
even nieuwschierig.. soms gaat mijn buik ff heel snel op en neer.. soort trillerig gevoel.. voornamelijk in bed.. is dat t hikken van de baby dan?? oja het is gewoon met een paar sec weer over!! maar ja de baby kan dan net zo goed even een beetje bewegen met dr voetje of wat dan ook.. weet maar niet hoe ik de hikjes kan herkennen
Dat zijn geen hikjes, dat is gewoon de beeb die aan het bewegen is. Het hikken voel ik echt als hele regelmatige kleine tikjes in mijn buik, om de zoveel seconden.
Hier ook een beeb in de buik dta regelmatig de hik heeft...Opgeteld soms wel 6x per dag. Had het nog even gevraagt of het kwaad kon aan de vk.Maar dit was gelukkig niet het geval. Het zou komen doordat de kleine slokjes vruchtwater drinkt, en dit gewoon te gulzig doet hihihiih.... Dta beloofd nog wat
nou vraag me dan wel af of ons kindje dan wel goed is haha hij heeft bijna nooit de hik heb het nu pas echt 3x gevoeld en dan in de nacht.
Toen ik haar voor het eerst voelde hikken lag ze met haar hoofd naarbeneden in mijn bekken, had het idee dat ik het daardoor ook zo goed voelde. Maarja, nu beweegt gewoon heel me buik mee en het duurt altijd langer dan 2/3minuten. Misschien als je kleine nog in stuit ligt dat het dan minder goed te voelen is, geen idee?
Hier pas 1 keer gevoeld. Duurde 5 minuten ofzo. Ons mannetje ligt al een hele tijd netjes met zijn hoofd naar beneden, dus daar ligt het niet aan denk ik. Het zal per kindje wel verschillen. Wel was ons mannetje flink gefrustreerd van de hik, want hij schopte gelijk om zich heen. Was heel leuk tijdens een vergadering. Zie je dan nog maar te concentreren....
Dat geirriteerde vind het wel grappig hoor altijd tijdens de hik, maar ook wel zielig. Ik probeer haar altijd een beetje te troosten dan met mijn handen of haar muziek knuffeltje, arm kind..
Hier zeker wel 3 a 4 keer op een dag &het duurt soms 5 minuten en soms 10 minuten.. Dat verschilt! Vind het altijd wel zielig, maar ook schattig