Spannend ja... hier zo'n zelfde ervaring. Ook erg rustig voor de bevalling. Alleen zou ik dat vruchtwater wel goed in de gaten houden.. Hopelijk is je kindje er al!
Haha sorry dames voor de radiostilte en bedankt voor jullie lieve berichtjes! Was het maar zo'n feest: ze zit nog veilig binnen. Maar ze is weer volop feestjes aan het bouwen in m'n buik! Ik geniet er nu nog meer van dan daarvoor, wat heeft ze me laten schrikken Ze is even bewegelijk als voorheen en ik weet dat ik er op moet rekenen dat er weer zo'n dag komt dat ze niet beweegt: ze heeft dat helaas wel eens eerder gehad, alleen deze keer duurde het ontzettend lang. Maar alles voor nu dus ok hier, al hoop ik dat ze er heeeeeel snel gezond en wel uit komt Over het vruchtwater: ik las dat het zo laat in je zwangerschap geen kwaad meer kan? Wel als dat eerder in de zwangerschap gebeurt. Ik ga het wel bespreken met de VK maar die zie ik vrijdag pas weer... Wat betreft de voorweeën: al dagen niet meer gehad Af en toe harde buiken maar niet pijnlijk. Dus helaas nog geen tekenen dat het gaat beginnen...
Bij mij was te weinig vruchtwater op het einde wel de reden dat ik werd ingeleid. Was toen wel 40 weken en 5 dagen zwanger. Sterkte met de laatste loodjes!
Sterkte met de laatste loodjes. En van je afbijten hoor. Niet echt de juiste benadering voor een hoog zwangere vrouw die bezorgd is. En dat mag je ze best laten weten Wat betreft minder bewegen....inderdaad naderende bevalling denk ik. Ook minder bewegingsruimte maakt dat bewegingen anders worden. Hier nu 35 weken en bewegingen worden ook minder en anders. En ik ga vast nog lang niet bevallen Komt goed. Kun je beetje ontspannen? Lekker douchen en voorbereiden op je bevalling. Leuke en mooie bevallingsfilmpjes kijken?
Fijn dat ze weer duidelijk van zich laat horen! Ik duim dat ze het snel zat is daarbinnen, en de koude buitenwereld komt bekijken!!