Indalingsweeen? Kan dat al zo vroeg met 29 weken?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Elleke, 29 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elleke

Elleke Fanatiek lid

1 mrt 2011
    1.835
    170
    63
    #1 Elleke, 29 jun 2011
    Laatst bewerkt: 29 jun 2011
    Hoi hoi! Gister ben ik naar de VK geweest voor controle. Ook aangegeven dat het erg zwaar voor me word om te werken, i.v.m. buikklachten als ik van m'n werk weerkom. Nu heb ik sinds gister een soort menstruatie-achtige buikpijn; steken bij m'n schaambot, drukkend gevoel van onderen. Vooral als ik ga lopen of ga draaien in bed heb ik hier erg last van. Nu heb ik even op internet rondgekeken en daar las ik iets over indalingsweeen. Inderdaad lag ons kindje gister bij de controle met zijn/haar hoofdje naar beneden, maar over indalen heeft de VK niets gezegd. Kan het zijn dat ik indalingsweeen heb? Of is het bandenpijn/bekkenpijn? Ik bel eventueel de VK op als ik last hou, maar vind het wel fijn om alvast wat ervaringen te horen!
    Mocht het met indalen te maken hebben, wil dit dan zeggen dat de baby ook eerder komt?

2. frannie82

frannie82 VIP lid

28 nov 2010
    10.407
    2
    38
    Ik heb gehoord en gelezen dat een eerste kindje eerder indaalt vanwege ruimtegebrek dat zou dus kunnen.

3. Ukkie2

Ukkie2 Niet meer actief

bij mijn eerste zwangerschap voelde ikde indalingsweeen al met 32 weken, dus het zou niet vreselijk vroeg zijn hoor. en ben met 40+1 dag ingeleid, dus zegt niks over een vroege bevalling ofzo hoor;)

ik voel die pijn die jij omschrijft nu ook....twijfelde gisteren ook al of hij misschein aan het indalen is. zal het wel horen bij de volgende controle.

4. Elleke

Elleke Fanatiek lid

1 mrt 2011
    1.835
    170
    63
    Heb vanmorgen de VK gebeld; alles wat ik omschreef was dat ik last heb van m'n banden en bekken, dus moet het echt rustig aan gaan doen.

Deel Deze Pagina