Hoi meiden, Wellicht ervaren andere mensen het anders (ik in elk geval wel, de eerste 23 weken) maar: inmiddels ben ik 29 + 3 zwanger en beweegt mijn baby echt ontzettend veel. Ik voel hem de hele nacht en ook overdag bijna continue. Is dat normaal en heb ik gewoon een trappelbaby of moet ik me zorgen maken?
Ik heb het ook! Bij de eerste herinner ik me het niet zo. Ik maak me al zorgen als ik haar een UUR niet voel, omdat het zo weinig voorkomt dat ik haar NIET voel. Bij mij zit de placenta aan de achterkant, dus trappen voel je dan sowieso duidelijker. Ik maak me er geen zorgen over die drukte. Ze groeit prima, en is volgens alle echo's gezond. Ik reken er maar op dat ze zich goed voelt. Hebben ze jou ook vertelt waar de placenta ligt?
Dat is nu juist het vreemde; bij eerdere contoles lag ie steeds aan de voorkant (daarom zou ik pas laat iets voelen) maar naderhand heb ik er niet meer naar gevraagd. Man, het lijkt wel een flipperkast, die buik van me.. Ik ga er bij de eerst volgende controle maar naar vragen. Wel raar, meestal maak je je zorgen als je je baby niet voelt en ik ga lopen mutsen over een baby die ik veel voel
hihi, ik herken het wel bij mijn tweede zwangerschap voelde ik ons meisje al heel vroeg en ze is niet meer gestopt . wacht maar tot je aan het eind loopt hihi. Ik wilde toen echt dat ze geboren werd. Maar geloof niet dat het kwaad kan hoor.
Ik heb ook zo'n ADHD ertje in mijn buik. Was vorige week bij de gyn en die zei dat TE druk niet bestaat. Dus zou meer niet teveel zorgen over maken
mijn zoontje was ook super druk in me buik ook dag en nacht en maakte me dus ook gelijk zorgen als ik hem ff niet voelde zelfs als ik s´nachts wakker werd om na de wc te gaan ging die nog alle kanten op leek wel haha dus maak je geen zorgen het kan geen kwaad alleen die van mij is wel druk gebleven hihi
Ik herken het van m'n eerste zwangerschap. M'n zoontje was ook heel beweeglijk. En wat blijkt: het is gewoon een heel druk mannetje Altijd bezig, kletst honderduit. Ik denk dat het ene kindje gewoon wat rustiger is dan het andere. Hoe het in de buik is zegt soms al wat over hoe het kindje zal zijn.
Hier ook zo'n lekker druk meisje! Heel de dag gaat ze door en bij de vk bij de vanmiddag ook. De vk zette de dopler op mijn buik en het eerste wat je hoorde en wij voelden was dat ze gelijk tegen dat ding begon te schoppen. Ik ben blij dat ik haar zoveel voel, minder zorgen maar daarbij ook minder nachtrust. Ach ja, voor wat hoort wat.
vanaf het moment dat ik mijn beebje begon te voelen was een waar slagveld binnen hoor maar nu word het natuurlijk allemaal wat krapper daar en is het af en toe nog een flinke por maar vooral een voetje of handje wat voorbij schuurt. ik zou zeggen lekker van genieten want het is een heerlijk gevoel al kan het soms flink pijnlijk zijn
Mijn meisje was echt heel druk in de buik, je zag gewoon delen uitsteken af en toe en het ging de hele dag door. Maar ze is een heel rustig kindje vanaf het begin, nu nog nu ze 1,5 is. deze baby is een stuk rustiger
Oh jeej, is dat echt zo? Dan bereid ik me ook vast voor op een hyperactief meisje Pfff..ik dacht dat het ruimtegebrek voor wat rust zou zorgen bij 33weken, maar daardoor voel ik haar juist alleen maar NOG duidelijker. Ik lijk echt alles te voelen. Dit is de eerste en laatste keer dat ik erover klaag hoor, want moet er niet aan denken dat ik haar plotseling haast niet zou voelen, maar af en toe word ik er gewoon echt fysiek moe van. Maar over het algemeen: hartstikke gezellig natuurlijk! Dus laten we hier nog maar lekker van genieten, het is waarschijnlijk het enige uit heel mijn zwangerschap wat ik ga missen
@Mila2008: dat is iig een geruststellende gedachte! Hopelijk zegt het dan toch niks over hoe ze later zal worden. Af en toe zie ik mijn buurjongetje, dat is echt een ADHD'ertje van 2. Ik wordt soms al moe als ik me langer dan 5 min op hem probeer te concentreren!
nou dames ik heb mee gelezen en bij mij beweegt ze ook zooveel!! en dat had ik niet met de eeste.... ben nu dus ook erg benieuwd of het een adhdtje word