hallo allemaal, ik ben nu bijna 20 weken zwanger en heb sinds gister ineens een soort stekende pijn bovenin mijn buik.. boven mijn baarmoeder zeg maar... met name als ik veel beweeg voel ik het goed... maar ook zo is het wel aanwezig... mijn bloeddruk is gewoon goed, eerder laag voor mij... iemand enig idee wat dit kan zijn?
ik herken het wel een beetje, bij mij was dat omdat ons meisje eerst met haar hoofdje, handjes en voetjes bovenin lag, helemaal dubbelgeklapt zeg maar! en dat gaf geen fijn gevoel!
ze is ook heel beweeglijk dus dat zou best kunnen... pfff heb twee keer eerder pre eclampsie gehad en kan me nu zo snel druk maken...
tja.. wat is bovenin je buik/baarmoeder? Je baarmoeder komt misschien net aan je navel of er net overheen.. Snap je stress met PE, heb het zelf ook gehad en vroeg ook. Zolang je geen hoofdpijn hebt, je bloeddruk goed is en je verder prima voelt, zal het wel los lopen. Maar zou wel even langs het ziekenhuis gaan, gewoon om het uit te sluiten toch?
weet niet of ik hetzelfde had, maar bij mij voelde het als een soort spierpijn bovenin mn buik? bij mij had dit alles te maken met de (schijnbaar) welbekende groeispurt rond de 20 weken.... had ook heel erg gevoel van gekneusde ribben, en nog wel eens hoor, maar ons meisje komt er nog niet eens bij in de buurt maar als je je zorgen maakt gewoon even bellen natuurlijk