Ze zullen ongetwijfeld bestaan, maar ik kan er geen vinden. Wie heeft ze gebruikt tijdens de bevalling: een app om de weeen bij te houden?
Ik had er pas naar gezocht in de appstore. Ik heb Contractions (blauwkleurige app) en Contraction (roze app). Maar of het echt wat is? Deze zag ik laatst hier ook voorbij komen. Is alleen geen app. Weeëntimer
Ik heb Labor Mate gebruikt tijdens mijn weeën, vond hem erg fijn! Maakt een mooi shema van hoelang en hoeveel tijd er tussen zit, erg makkelijk in gebruik! Op een gegeven moment wilde ik wel bijna de IPad door de kamer gooien omdat ik maar op start stop bleef drukken achterelkaar.... Had niks met de App te maken ik zat gewoon in een weeënstorm, maar dat wist ik toen nog niet hihi
Ik had contraction en contractions allebei eenroze icoontje Ik zou er wel minimaal 2 dowloaden want ze kunnen maar voor een uur opslaan zeg maar...
Ik heb bij de bevalling van de jongste voor de weeën de apps Contraction FREE en CtxTimerLite gedownload. Verder gebruik ik na de bevalling de app BabyNursing. Daar kun je zo goed als alles in bijhouden (aantal en soort luiers, tijdstip en kant bij bv (of tijdstip bij fv), etc) Zal zo een foto spammen (moet hem nog even bewerken) edit: hier issie
Contraction timer lite heb ik gebruikt. Erg fijn, kon ik zelf gebruiken zodat m'n vriend nog even kon slapen. Kan je volgens mij ook onbeperkt gebruiken. Ik zie dat de eerste wee om 02.30 staat en de laatste die ik heb gemeten rond 6en.