Baby 4 maanden gilt in haar slaap

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door LindsayS, 26 nov 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LindsayS

LindsayS Bekend lid

26 jan 2014
    798
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo dames,

Ik vroeg me af of iemand dit herkent... Onze dochter is bijna 4 maanden en sinds een week of 2 horen wij weleens een soort huilerige gil. Zodra we gaan kijken ligt mevrouw gewoon lekker te slapen. Ik had gelezen dat baby's pas gaan dromen rond 10 maanden. Wat zou dit kunnen zijn?

2. jolanda0207

jolanda0207 Actief lid

27 aug 2013
    216
    6
    18
    weet niet wat t het is. maar het klinkt bekend h ier nl ook

3. kar89

kar89 Fanatiek lid

15 feb 2012
    2.246
    727
    113
    Mijn zoon is 8 weken en doet het ook,ik stond dan al naast me bed om zijn fles te maken en dan kwam ik aan sliep die gewoon.
    Nu kijk ik eerst maar op de camera voor ik eruit spring.

4. Nina89

Nina89 Actief lid

4 dec 2013
    171
    0
    16
    NULL
    NULL
    Dat was hier ook het geval. Een hele harde gil waarvan ik recht op in m'n bed zat, en dan sliep dochterlief gewoon.

5. Micera

Micera Fanatiek lid

23 jun 2013
    3.296
    547
    113
    Herkenbaar, mijn zoontje heeft dat ook wel eens gehad. Opeens een hele harde huil, alsof er een groot drama is. Maar hij sliep gewoon rustig door. Inmiddels is dat over, nu is hij 7,5 maand.

Ik denk dat het wel gewoon dromen is, of het verwerken van emoties in de slaap. Er is wel eens onderzoek gedaan waaruit kwam dat baby's zelfs in de baarmoeder al dromen, maar het is niet bekend waarover.
    Nachtmerries - Slaapproblemen en oplossingen - Slaapbabyslaap.nl

Het is wel zo dat baby's meer gaan dromen vanaf een maand of 9.

6. Pluisjee

Pluisjee Fanatiek lid

15 mrt 2012
    4.592
    20
    38
    Vrouw
    Noord Holland
    Mijn zoontje doet het sinds vorige week. Gek genoeg alleen doordeweeks. Ik heb een vermoeden dat het komt door nieuwe indrukken. Ik ben namelijk sinds vorige week aan het werk , hij ziet dus nieuwe gezichten en nieuw omgevingen. Ik denk dat het een stukje verwerking is in zijn slaap. Ik schrok enorm de eerste keer , hij is namelijk niet echt een huilerd (sinds die medicijnen voor reflux heeft). Hij huilt eigenlijk alleen als die honger heeft of echt moe is. Als die in de ochtend wakker wordt huilt die niet eens , een beetje jammeren misschien. Dit was echt een harde gil , echt kei hard. Hij blijft soms 1 min echt janken (kan het geen huilen noemen). Ik sta dan bij zijn bedje en hij slaapt gewoon.

Deel Deze Pagina