baby bij 1 'vergissing' uren overstuur

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door maartje25, 25 nov 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Hier ook dus!

Ben blij dat de jongste nu bijna 4 maanden is en wat rustiger, vind de eerste weken ook echt niet leuk. Je blijft rommelen met slaapjes, voedingen, scheetjes, boertjes, huilen, krampjes, krijsen, onrustige momenten, wiegen.

2. MMarianne

MMarianne Niet meer actief

Hier een hele makkelijke baby maar de eerste weken, poeh...wat maakten we er af en toe een rommeltje van :D

Een schema en het huishouden komen wel, wat @Carino zegt: meegaan in wat je baby wilt en accepteren dat je soms niet weet wat je baby wilt. Lekker rust houden en genieten van de momenten dat je heerlijk rustig zit en het lekker loopt ;)

3. maartje25

maartje25 Niet meer actief

Dat ga ik dan maar doen... vandaag maar gedaan wat mn gevoel me ingaf ipv ' volgens de boekjes" voelde wel beter...
    En ja...nu denk ik weleens: hoe moer dat op dagverblijf maar dat zou ook wel goedkomen dan :)

Tsja...waarom heeft niemand mij dit verreld? ;)

4. Vrolijkheid

Vrolijkheid Niet meer actief

Maar meis, elke week wordt beter hoor! Hier een wereld van verschil! Met 6 weken dacht in dat ik fulltime thuis zou moeten blijven en dat ik nooit meer voor 12 uur aangekleed zou zijn of ontbeten zou hebben! En nu hebben we al een soort van ritme en kan ik aangekleed en wel de deur uit! Dus dat kinderdagverblijf komt ook wel goed!

Vertrouw op jezelf! Jullie worden een steeds beter team hoor!

5. Sneeuwvlokjes

Sneeuwvlokjes Fanatiek lid

12 mrt 2014
    2.131
    1.210
    113
    Fijn topic dit! (H)erkenning, iets beters is er niet!

6. MMarianne

MMarianne Niet meer actief

En weet je, over een tijdje geef jij advies aan nieuwbakken mama's...tis niet alleen maar kommer en kwel in forumland ;)

7. Sylvia29

Sylvia29 Fanatiek lid

2 jan 2010
    1.996
    0
    0
    Maak het jezelf niet te moeilijk, je kan jezelf en jouw baby toch niet alle uitstapjes gaan ontnemen omdat je bang bent dat je een ritme verstoort?
    Natuurlijk is er rust en regelmaat nodig, maar een wandeling is echt geen storing, en iets waar ze gewoon aan moet wennen.

8. maartje25

maartje25 Niet meer actief

Whaha wat grappig...dit zei ik gister nog tegen mn man... " mn baas zou blij met me zijn want ik ga vanaf nu altijd te laat k omen " :d

9. piemie

piemie Fanatiek lid

28 mrt 2009
    1.769
    0
    0
    kapster
    het Gooi
    Joh wat viel dat tegen toen ik 5 jaar geleden mijn zoontje kreeg! Deed helemaal niks wat ik wilde ;) Bij mijn dochter dus weer schrap gezet voor de eerste maanden en omdat ik nu weet dat het allemaal wel goed komt gaat het nu veel makkelijker. Maar er zijn nog zat dagen dat ik wilde dat ze al 1 was.. Het komt echt goed, over een jaar denk je ach het viel allemaal wel mee... gelukkig verdringen we een hoop!

10. Olifantje1991

Olifantje1991 VIP lid

9 jan 2013
    9.521
    3.739
    113
    Hier ook 1.... ook ik dacht dat ik nooit meer aan huishouden toe zou komen. Vroeg me af hoe ik het toch op een dag weer allemaal voor elkaar moest krijgen.
    Maar inderdaad, het wordt elke week makkelijker, nu heb ik er soms spijt van dat ik mij toen zo druk gemaakt heb om bv. het huishouden waar ik niet aan toe kwam omdat mijn zoontje niet wilde slapen.
    En nu... hij slaapt heerlijk 3x op een dag 1,5-2,5 uur en ik heb tijd zat voor het huishouden :p

11. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.252
    36.072
    113
    Absoluut en niet alleen bij de eerste, maar bij de tweede weer en bij de derde ook weer, want alle kinderen zijn verschillend.

Deel Deze Pagina