hallo allemaal. ik ben overmorgen 17 weken zwanger. maar heb nu al moeilijk heden met draaien en ineens opstaan. opstaan na het liggen.en bukken gaat ook al minder makkelijk.en is me buik pijnlijk.ik weet van me andere kinderen dat ik me hele zwangerschap echt alles heel makkelijk deed en nu bij 17 weken al moeilijk herkent iemand dit
ja pfff ik jammer genoeg!! ik ben dan wel zwanger van een tweeling pffff maar ik heb echt al pijn in me rug dat door trekt naar me stuitje wat heel zeer doet en echt al druk op me kruis pffff maandag gyneaceloog even aangeven..... want ik hik er nu al tegen op om met de kids naar school te lopen en ophalen pffff
hier ook bah al vanaf 16 weken bekkeninstabiliteit is wel me 4e kindje maarhad niet verw8 zo vroeg al uit de running te liggen mag vanaf de 18 weken bijna niks meer doen beetje lopen en rommelen en veel rusten anders heb ik egt pijn aan me bekken en harde buiken baal met jullie mee maar ja kleine is wel lekker druk
Ken het gevoel helaas. Voroge zwangerschap de laatste 10 weken ook platgelegen en nu is alle ellende alweer een weer of drie bezig...en we moeten nog zo lang. Maar ik heb altijd wel even baat bij een behandeling van de osteopaat.
Tip van mn zwangerschapsjuf (ook feen fysio): Bij het omdraaien in bed en eigenlijk bij elke beweging helpt het om de onderbuikspier aan te spannen. Dit is niet je buikspier die midden over je buik loopt! Maar het is de spier de je aantrekt als je bijvoorbeeld je buik een beetje inhoudt om je broek dicht te doen. Als je deze spier aanspant voordat je draait in bed maakt dat het iets gemakkelijker.. Verder kan een fysio veel goeie tips geven over oefeningen om het wat draaglijker te maken.
dus ben niet de enige. rustig aan doen gaat een beetje moeilijk met 2 kids die naar school moeten.en een groot huis.
mijn man werkt elke dag tot 6 uur. vind wel meoilijk om hem daarna nog te laten koken of het huiswerk te laten doen.maar als ik het echt niet meer aan kan gaat dat zeker gebeuren.
hier zelfde schuitje 3 dames van 3 4 5 jaar en verwachting van tweeling dus rustig aan probeer je maar lukt weinig met 3kids huishouden en een werkende man die ook eten wil