Wat heb je aan tijdens je bevalling?

Discussie in 'De bevalling' gestart door mappel, 17 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mappel

mappel Niet meer actief

Ik zou het namelijk echt niet eten....:)

2. mausi

mausi Fanatiek lid

22 jul 2009
    2.745
    646
    113
    Gelderland
    Ik had een joggingbroek, zwart shirt (zie je geen bloed op, dus vond ik fijn voor de foto's) en een voedings bh. En grootste gedeelte alleen mijn shirt aan gehad.

3. Anonymous22

Anonymous22 Niet meer actief

De verloskundige zei tegen mij dat het fijnste was om in een lange pyjama of een te grote shirt aantrekken. Voor als het zo ver is.

4. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    Ik had een oude nachtjapon van mn moeder aan, kon daarna weggegooid worden ;)
    Ging overigens in mn eigen pyjama naar t zkh maar heb me daar nog even omgekleed ;)

5. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ik had een tshirt aan maar als ik nu geen kzsnede had gekregen had ik een spaghettibandjes topje aangetrokken. Veel te warm en te lastig zo'n tshirt ...

Ook is het wel leuk als je een beetje leuk op de foto staat :D

6. Lilou83

Lilou83 Bekend lid

14 jan 2014
    688
    0
    0
    NULL
    NULL
    Een oud nachthemd bij de eerste. Bij de tweede had ik zo´n zwart basic stretchjurkje van de H&M aan. Dat kwam doordat we ineens naar het zkh moesten en ik er niet aan dacht om in mijn vluchtkoffer te kijken. Maar het zat prima.
    Trek in ieder geval niks bijzonders/moois aan, wat dat kun je na de bevalling toch wel weggooien hihihi.

7. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Eerste: oversized t-shirt, joggingbroek (ziekenhuis)
    Tweede: niets... (thuis)
    Derde: operatiejasje (keizersnee)

8. Helise

Helise Fanatiek lid

4 mrt 2012
    1.785
    0
    36
    Ik had alleen mijn bh en een spaghetti topje aan, broek en ondergoed werd uitgedaan met toucheren na het spontaan breken van de vliezen bij 3 cm en zijn niet meer aangekomen..

9. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Ik had een lang shirt aan en een joggingsbroek, maar zodra de weeën begonnen ben ik gaan douchen en daarna niet meer iets aangedaan. Niks aan tijdens de bevalling dus..

10. mappel

mappel Niet meer actief

Nou weetje, ik slaap altijd gewoon in lingerie. Onderbroek/string, met spaghetti topje, maar ik dacht dat het vast heel raar zou zijn als ik geen kleding aan zou hebben. Ik wil trouwens thuis bevallen...

11. Linsi

Linsi Lid

6 nov 2013
    29
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik had een mooi nachthemd maar ik heb alles uit getrokken ;) had het bloedheet!

12. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    Nee dat zou ik ook niet doen nee, lijkt me niet lekker smaken :D:D :')

Maar ik had eigenlijk een hempje aan en een legging, maar omdat ik een ruggenprik kreeg ben ik uiteindelijk bevallen in een uber sexy ziekenhuis jasje.

13. Lilou83

Lilou83 Bekend lid

14 jan 2014
    688
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb het altijd koud! Dus ook sokken aan. Maar kan misschien ook komen doordat ik altijd in een koude maand beval....

14. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    Hier ook sokken aan, dat was een vereiste van mij tijdens de bevalling haha (voetenfobie) Ik heb op foto's van de bevalling terug gezien dat een verpleegster mijn voet vasthield!! whahaha horror!

15. Lilou83

Lilou83 Bekend lid

14 jan 2014
    688
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wahahaha!! Heb ik ook ;) Maar als ik het warm zou hebben, zou ik er lak aan hebben hoor. Je ligt er toch behoorlijk exposed, dus die voeten kunnen er ook wel bij hahahaha :D

16. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    Ik had t ook warm! Maar die sokken bleven aan hoor! :D

17. Lilou83

Lilou83 Bekend lid

14 jan 2014
    688
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wuhahahahaha!! :D

18. Luppy

Luppy VIP lid

1 dec 2007
    7.166
    2.282
    113
    Ik heb een keer een groot T-shirt van mijn man aan gehad en 2x een nachthemd van mezelf. In mijn blootje bevallen lijkt me niks, haha. Maar je hoort wel eens dat mensen geen kleding meer kunnen verdragen aan hun lijf, dus dan gaat alles uit.

Oh ja, sokken had ik ook aan idd.

19. annet1985

annet1985 Fanatiek lid

14 okt 2011
    4.136
    0
    36
    friesland
    Op het moment van bevallen kon het me geen biet schelen hoe ik erbij lag als ze er maar uitging ;) maar had gewoon een pyjama shirt aan

20. Lilou83

Lilou83 Bekend lid

14 jan 2014
    688
    0
    0
    NULL
    NULL
    Naakt lijkt me ook niks. Maar idd, als je het niet kunt verdragen...

Ik las een eerdere opmerking over charmant op de foto staan. Behoorlijk lastig tijdens de bevalling! :D Verschrikkelijk om terug te zien!

Deel Deze Pagina