Ik had een joggingbroek, zwart shirt (zie je geen bloed op, dus vond ik fijn voor de foto's) en een voedings bh. En grootste gedeelte alleen mijn shirt aan gehad.
De verloskundige zei tegen mij dat het fijnste was om in een lange pyjama of een te grote shirt aantrekken. Voor als het zo ver is.
Ik had een oude nachtjapon van mn moeder aan, kon daarna weggegooid worden Ging overigens in mn eigen pyjama naar t zkh maar heb me daar nog even omgekleed
Ik had een tshirt aan maar als ik nu geen kzsnede had gekregen had ik een spaghettibandjes topje aangetrokken. Veel te warm en te lastig zo'n tshirt ... Ook is het wel leuk als je een beetje leuk op de foto staat
Een oud nachthemd bij de eerste. Bij de tweede had ik zo´n zwart basic stretchjurkje van de H&M aan. Dat kwam doordat we ineens naar het zkh moesten en ik er niet aan dacht om in mijn vluchtkoffer te kijken. Maar het zat prima. Trek in ieder geval niks bijzonders/moois aan, wat dat kun je na de bevalling toch wel weggooien hihihi.
Eerste: oversized t-shirt, joggingbroek (ziekenhuis) Tweede: niets... (thuis) Derde: operatiejasje (keizersnee)
Ik had alleen mijn bh en een spaghetti topje aan, broek en ondergoed werd uitgedaan met toucheren na het spontaan breken van de vliezen bij 3 cm en zijn niet meer aangekomen..
Ik had een lang shirt aan en een joggingsbroek, maar zodra de weeën begonnen ben ik gaan douchen en daarna niet meer iets aangedaan. Niks aan tijdens de bevalling dus..
Nou weetje, ik slaap altijd gewoon in lingerie. Onderbroek/string, met spaghetti topje, maar ik dacht dat het vast heel raar zou zijn als ik geen kleding aan zou hebben. Ik wil trouwens thuis bevallen...
Nee dat zou ik ook niet doen nee, lijkt me niet lekker smaken :') Maar ik had eigenlijk een hempje aan en een legging, maar omdat ik een ruggenprik kreeg ben ik uiteindelijk bevallen in een uber sexy ziekenhuis jasje.
Ik heb het altijd koud! Dus ook sokken aan. Maar kan misschien ook komen doordat ik altijd in een koude maand beval....
Hier ook sokken aan, dat was een vereiste van mij tijdens de bevalling haha (voetenfobie) Ik heb op foto's van de bevalling terug gezien dat een verpleegster mijn voet vasthield!! whahaha horror!
Wahahaha!! Heb ik ook Maar als ik het warm zou hebben, zou ik er lak aan hebben hoor. Je ligt er toch behoorlijk exposed, dus die voeten kunnen er ook wel bij hahahaha
Ik heb een keer een groot T-shirt van mijn man aan gehad en 2x een nachthemd van mezelf. In mijn blootje bevallen lijkt me niks, haha. Maar je hoort wel eens dat mensen geen kleding meer kunnen verdragen aan hun lijf, dus dan gaat alles uit. Oh ja, sokken had ik ook aan idd.
Op het moment van bevallen kon het me geen biet schelen hoe ik erbij lag als ze er maar uitging maar had gewoon een pyjama shirt aan
Naakt lijkt me ook niks. Maar idd, als je het niet kunt verdragen... Ik las een eerdere opmerking over charmant op de foto staan. Behoorlijk lastig tijdens de bevalling! Verschrikkelijk om terug te zien!