wij doen dat niet, teneerste dan slaap ik zelf niet goed, want ben bang dat ik op hem ga liggen. en Lorenzo heeft z'n eigen bedje. Maar wel (als tie er zin in heeft) op zondagmorgen met z'n 3en in bed een beetje luieren. ieder z'n eigen keus, maar als ik dan hoor van me schoonzus. Haar kids zijn 7 en 4, en die willlen ook wel graag in het 'grote' bed slapen.En papa mag dan in z'n dochter's bed slapen..kijk voor een x is dat niet erg, maar dan is het ahh nog 1 x.. en dat leer je niet snel af denk ik..
Mijn lieve kleine meisje krijgt altijd haar eerste fles in de ochtend zo rond 06.00 uur. Mijn man gaat daarna douchen en naar zijn werk, en J blijft dan bij mij in bed liggen, en zo slapen wij nog ongeveer lekker 2 uurtjes. Ik leg haar gewoon naast mij neer, met haar slaapzakje nog aan. Oooh echt heerlijk!
Ons zoontje slaapt in de nacht in zijn eigen bedje. Maar overdag slaapt hij wel eens bij mij. Kan ik ook lekker een tukkie doen. Ik leg hem naast mij. Iets hoger. En beetje deken. Ik slaap helemaal niet zo diep als hij naast me ligt. Ik vind het heerlijk samen slapen. En toeval of niet hij slaapt altijd heel goed en langer als dat hij overdag in zijn ledikant doet
Lang leve de cosleeper hoor! Dat vind ik toch zo'n fijne uitvinding! M'n zoontje lag in een hangwiegje op onze kamer maar op lastige dagen (ziek, regeldagen) naast mij in bed, dan had ik een kussen tussen het bed en nachtkastje gepropt als een soort bumper en lag zelf als een plank er naast hem te bewaken. Dan slaap je ook niet echt lekker hoewel het altijd nog beter was dan het alternatief; er continu uit. Daarom wilde ik per se een cosleeper voor m'n dochtertje! En dat werkt echt super. Ik heb er ook een veiligheidshekje bij voor als ze wat mobieler wordt en we slapen beide heerlijk. Ik snap echt niet dat ze die dingen niet overal verkopen hoor! (Als er een cosleeper-maffia is dan ben ik lid haha) Het zal nog lastig zijn als ze te groot wordt, op onze kamer is alleen plaats voor een wiegmaat cosleeper. Bij m'n zoontje had ik ook al zoveel moeite met hem op z'n eigen kamertje leggen. Zoonlief gelukkig totaal niet en op zich was het ook maar 5 meter verder. Hij heeft een jaar bv gehad uiteindelijk.