Mijn zoontje krijgt denk ik zijn derde en vierde tand. Hij heeft hier vooral vanaf een uurtje op 5 's middags last van. 's Ochtends en 's middags is hij gewoon lekker vrolijk. Herkennen jullie dit?
ja heel herkenbaar! Heb wel vaker gehoord dat de tandjes voornamelijk 's nachts groeien, of het waar is geen idee, maar zo het wel een logische verklaring vinden voor meer pijn 's nachts...
heel herkenbaar hoor! Ons meisje is echt een bikkeltje wat pijntjes betreft, maar nu ze een kiesje en hoektandjes tegelijk krijgt, ook alleen tegen de avond en in de avond veel last en mopperen. Bij ons helpt chamodent en natuurlijk lekker veel bijtringen heel goed!
Hoi! Toevallig heb ik me dit ook afgevraagd deze week. Ons meisje krijgt ook haar derde en vierde tandje. Overdag is er niets aan de hand, maar 's nachts is ze -bijna- ontroostbaar. Al een paar nachten achter elkaar, huilt ze echt alles bij elkaar voor gedurende een uurtje. Omdat we al vermoedden dat het de tandjes zijn, hebben we vanavond een paar keer al chamodent van VSM geven. Vannacht afwachten of het helpt!
Heel herkenbaar. Hier heeft hij ook meestal savonds/snachts last. Ik gaf chamodent en een zetpil zodat hij lekker door kon slapen.