Hier ook goede ervaringen met een baby in een verticale groep. De leidsters vinden het heerlijk dat er weer een baby is, dus mijn dochter krijgt voldoende aandacht met knuffels etc. Toen ze nog heel klein was, lag ze in de box of - beter nog - in het wipstoeltje tussen alle grote kindjes. Natuurlijk werd goed in de gaten gehouden of de grote kindjes niet te ruw waren, maar mijn dochter vond en vindt het fantastisch! Ze wil inmiddels niet meer in de box, maar alleen maar tussen de kindjes op de grond. En de grotere kindjes zijn juist heel lief en aandachtig voor haar. En het lawaai is oorverdovend (vaak nog ondersteund door een K3-cd op vol volume) maar mijn dochtertje kan het prima hebben. Die krijst er vrolijk doorheen.
Danny gaat per 1 januari naar een groep van 0 tot 2 jaar. Ik ben daar heel blij mee. Ze hebben 4 groepen van 0 tot 2 jaar en 3 groepen van 2 tot 4 jaar. En als je ziet wat voor lawaai er in de groepen van 2 tot 4 jaar is.. ja dan kan ik me voorstellen dat je je zorgen maakte. Ik schrok er in eerste instantie ook van. Op de babygroep is het een stuk rustiger. Je hebt wel een aantal 1 jarige die rondlopen of kruipen en dat is erg goed te doen. Ben blij dat de eerste dag goed is gegaan! Succes.
Inmiddels heeft Danique 2 volle dagen op de babygroep achter de rug, en alles is helemaal goed gegaan. Omdat ik daar zelf live moet voeden zie ik een beetje hoe alles in de praktijk gaat en ben ik nog steeds blij dat ze in de babygroep zit. Nogmaals dank iedereen!