Nog steeeedddsss verkouden!!!

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Sanjor, 27 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sanjor

Sanjor Fanatiek lid

23 jan 2010
    4.337
    1
    0
    Almere
    Mijn dochtertje is nog steeds verkouden! Nu al 6 weken!
    Het is al die tijd zo erg dat ik neusspray moet gebruiken omdat ze anders niet normaal kan drinken..

Ik smeer ook vaak luuf op.. Maar het gaat maar niet over!

Nu is ze ziek en heeft koorts.. Ze wil alleen maar gaan slapen met haar speentje maar als ze die in heeft dan krijgt ze geen adem.. Dus spuugt ze hem weer uit:(

Ik weet dat het heerst en dat alle kleintjes verkouden zijn.. Maar heeft iemand misschien een tip?
    Ik had gehoord dat je een neuspeertje? kon kopen om het neusje uit te spuiten zeg maar.. Het snot eruit zuigen..
    Is dat iets? Of moet ik dat helemaal niet doen?

2. MamaMarije

MamaMarije Niet meer actief

- een doorgesneden ui onder haar bedje zetten (en bij elk slaapje opnieuw doorsnijden, je huis meurt naar ui, maar het werkt echt!)
    - hoofdeinde van het bedje iets omhoog zetten
    - neuspeertje kun je idd proberen, er is ook een neus-uitzuigding van otrivin voor baby's. Dit vergt wel eventjes wat oefening en je kindje zal het wellicht niet prettig vinden, maar het helpt wel als een trein!
    Bij mijn zoontje gaat het helaas niet meer, die is te sterk geworden en raakt helemaal overstuur. Maar jouw kindje is nog klein, dus als je het heel rustig gewoon probeert, lukt het wellicht wel. Wie weet heeft ze helemaal geen last van het uitzuigen en lucht het haar heel erg op.

Verder kun je met zo'n kleintje nog niet zo heel veel andere dingen doen volgens mij... wie weet hebben andere mama's nog meer tips voor je!
    Succes!

3. Sanjor

Sanjor Fanatiek lid

23 jan 2010
    4.337
    1
    0
    Almere
    Thnx! Ik ga misschien toch maar zo'n neuspeertje kopen.. Ben het wel zat ondertussen dat gesnotter..

4. justme1974

justme1974 Fanatiek lid

20 jan 2009
    3.823
    2.004
    113
    Neusje uitzuigen met zo'n bolletje, dat werkt wel inderdaad. Voor het naar bed gaan lekker stomen in de douche, insmeren met luuf en evt. met een zoutoplossing spoelen, dat houdt het slijm dun en dus loopt het wat makkelijker door. Hier hetzelfde probleem, ik krijg er wat van. Bij ons eigenlijk al vanaf juni vorig jaar feest. Pff

5. Sanjor

Sanjor Fanatiek lid

23 jan 2010
    4.337
    1
    0
    Almere
    Jeetje! Bij jou ook al heel lang! Dan heb ik niks te klagen;):)
    Maar hoe doe je stomen in de douche dan? Gewoon de douche aanzetten op een hete stand?

Deel Deze Pagina