Met mijn 2 oudste heb ik keurig gewacht met 6 maanden tot bijvoeden. Mijn dochter is maandag 3 mnd en heeft al een tijd nutramigen. Ze heeft alleen eczeem wat erger werd dus zit ze nu op nutramigen AA. De gewoon nutramigen dronk ze al matig maar de AA is gewon dramatisch. Na een paar dagen gebruik zie ik de eczeem minder worden maar de fles geven ia drama! Ze krijgt gemiddeld zo'n 600cc binnen dus voldoende gelukkig maar vraag niet hoe. Ze duwt de fles echt weg (ze heeft geen pijn maar wil gewoon niet). Ik ben er geen voorstandster van maar overweeg serieus om er rijstenbloem doorheen te doen. Ik wil gewoon dat ze goed drinkt. Maarja dat zal met 3 maanden zeker niet de oplossing zijn?
Beste Eden28, Het toevoegen van rijstebloem is op deze leeftijd nog geen optie dat mag op zijn vroegst bij 4 maanden. De darmen kunnen dat nog niet aan op dit moment. Ik adviseer je even contact op te nemen met de fabrikant van Nutramigen. Zij hebben veel ervaring en kunnen je misschien helpen met een tip. Veel sterkte in elk geval. Groet, Saskia