Baby (bijna 2 weken) af en toe bij papa en mama in bed!

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Spring, 27 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sila24

Sila24 Niet meer actief

jaa tochh..ik vind zo jammer dat hij nu niet eens bij mij wilt slapen ..:)

2. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Lekker van genieten hoor :) Hier ook gedaan en ze slapen gewoon allebei goed in hun eigen bedje. Als ze 's ochtends rond 7 uur a half 8 wakker worden komen ze nu nog steeds lekker bij ons liggen, hartstikke gezellig.

3. Merryl

Merryl Fanatiek lid

25 jun 2012
    4.368
    192
    63
    Ons tweede heeft hele nachten op mijn borst geslapen. Anders sliep hij niet en ik dus ook niet. Meestal vanaf een uur of 3-4 tot de volgende fles. Ik ben er helemaal niet voor om oudere kids in bed te nemen en hier slapen ze dan ook nooit bij ons. Een keer een poging gedaan, maar nee geen succes.

4. Vvlinder

Vvlinder Fanatiek lid

24 jun 2012
    3.050
    38
    48
    VZ-IG
    limburg
    Hier ook tot 3 dagen terug gedaan. Ze sliep wel tot 23:30 in haar eigen bedje en daarna na de fles in de kinderwagen bak naast ons. Ook alleen omdat ik dat wilde want ze kan ook goed in haar eigen bedje slapen.
    Maar nu slaapt ze lekker in gaar eigen bedje. Wel als ml gaat werken en ze dan rond 06:00 weer eerste fles krijgt komt ze bij mij lekker liggen. Gezellie toch!

5. Lola86

Lola86 Fanatiek lid

12 jan 2010
    1.660
    0
    0
    Ook wel in de eerste weken gedaan bij de 2e hij rommelde vanaf 5uur kreeg hem niet in z'n ledikantje (bij ons op de kamer) dus dan koos ik wel eieren voor m'n geld. Ik had hem een slaapzak aan en legde hem naast m'n hoofdkussen neer terwijl ik in het midden vh bed lag. Zo lag hij niet tussen ons in.

6. aurora5

aurora5 Bekend lid

26 okt 2012
    619
    0
    0
    NULL
    NULL
    Deden wij ook wel eens in het begin, maar ik zou wel oppassen dat je kindje hier idd niet aan went ( mits je dit wil natuurlijk, dan is het geenprobleem :) Anders moet je het straks weer ontwennen

7. mnonc

mnonc Fanatiek lid

9 mrt 2012
    2.589
    0
    0
    Nee hoor. Dochter heeft tot aan kerst bij mij geslapen en toen ging ze ineigen bed.
    Nu is t af en toe een nachtje, als ze onrustig is. Geoon naast mij of op mij. Maar hier went ze niet aan, haar eigen bed gaat goed. Heerlijk! Geniet ervan!

8. wolchu

wolchu Bekend lid

6 dec 2011
    918
    2
    18
    zolang de kleine ook in het eigen bed slaapt zeg ik doen. doen wij ook hoor. als de kleine dan nog een uur slaapt heb je zelf ook wat rust.

9. Ligero

Ligero VIP lid

1 aug 2011
    6.823
    1.533
    113
    heerlijk joh, lekker van genieten. Mijn dochter gaat alleen nog maar keten als ze bij ons op bed ligt haha

10. Yil

Yil Bekend lid

16 mrt 2011
    919
    0
    0
    Ik werk part-time als office manager
    Vrienden van ons hebben een zoon van bijna 2 en die slaapt geen nacht in zijn eigen bed, al een jaar niet als het niet langer is. Ze moeten bij hem gaan liggen in hun eigen bed, tot hij in slaapt valt en dan kunnen ze er weer uit sluipen. Lijkt me verre van ideaal, maar met zo'n kleintje lijkt het mij een ander verhaal.

Deel Deze Pagina