De herfst komt er al weer aan en alleen sokjes zullen binnenkort toch wel wat koud worden. Nou loopt ons mannetje nog niet en trekt hij zich ook nog niet op (al schat ik zo in dat dit niet meer zo lang zal duren). Hij tijgert wel de hele kamer door en doet pogingen tot kruipen, wat hem steeds beter af gaat. Hij heeft best grote voetjes en een vrij hoge wreef (net als papa). Nou wil ik slofjes of baby schoentjes voor hem kopen, maar wat kan ik het beste doen en waar kan ik ze het beste kopen?
hier op sokjes met aapies (slofjes in de vorm van sneakers). Aangezien hij nog niet loopt draagt hij deze voorlopig ook nog wel.
Ik heb nu simon gaat staan en op de fiets zit van die leren slofjes van aapies (Leren babyslofjes | Babyschoenen). Blijven goed zitten!
Wij hebben ook leren slofjes van a@pies. Maar persoonlijk denk ik dat sokken warmer zijn hoor! Ik heb die slofjes. Ons zoontje vind kan met steun al stappen en als hij het beu is om in de kinderwagen te zitten, vind hij het vaak nog wel eve leuk om de kinderwagen zelf te duwen. Dan heb ik buiten toch liever dat hij op slofjes loopt daop sokken. Ook binnen vind ik het voor de oefenstapjes soms wel handig. Blote voeten is op onze tegels toch echt te koud en gewone sokken zijn te glad. Maar antislip sokken gaan ook prima hoor! De slofjes van ons zoontje zijn trouwens wel lelijk geworden door het kruipen op de tegels buiten. 't Kan mij verder niet veel schelen hoor. Kinderkleding slijt nu eenmaal. En nu ze eenmaal versleten ijn, hoeven we er lekker niet mee op te letten of ze nog netjes zijn. Maar als je wel graag hebt dat je kind een nette verschijning is, kun je hem er beter niet mee buiten laten.
Toen Irem nog niet liep was het binnen gewoon alleen sokjes (vind ik niet koud) en buiten daar overheen leren slofjes
Ik vind sokjes ook niet snel te koud hoor. Maar sokjes vind ik wel erg glad nu hij gaat staan (heel dullig en wiebelig nog)..
Ik heb leren slofjes van Oxxy voor de eerste stapjes rond de tafel. Buiten gaan deze zowizo aan over de sokjes want op de fiets etc vind ik alleen sokken nu inderdaad niet warm genoeg, laat staan als de winter komt! Heb dit soort van deze website Babyslofjes leer bruin - Baby-Slofje.nl
Voor de winter hebben ze hier dikke sokken met leren zool, je kunt ze bij de hema of prenatal kopen. Ideaal! Ze zijn 2x zo dik als gewone sokken en niet glad.
Ik heb binnen altijd sokken, toen de oudste ging lopen had ze binnen anti slipsokken en buiten leren lopen schoenen. Buiten zitten ze of in de maxicosi zak en als ze wat ouder is in de buggy winterzak dus dan vind ik sokjes ook wel warm genoeg.
Hier een dochter die het vertikt om sokjes of schoentjes te dragen. Zodra ik ook maar een poging doe breekt ze de tent af. Afgelopen winter lag ze nog in de reiswieg met een dekentje. Dit jaar zit ze in de buggy met voetenzak. Ik denk dat sokjes in combinatie met een voetenzak wel warm zat is.
binnen idd antislipsokjes als het kouder wordt. Buiten in de voetenzak met sokjes of sokjes en schoenen. zolang ze er niet op lopen en het alleen voor de warmte is maakt het mij niet uit of het goede kwaliteit schoenen zijn, het is dan alleen puur voor de warmte. we hebben nu hele leuke warme sloffen van de v&d gekocht. Met een hoge wreef zijn de aapie leren slofjes niet zo fijn vind ik. ons dochtertje heeft ook een hoge wreef en ik krijg haar voet er echt niet in. Ze gaat dan ook altijd mee met schoenen/sloffen kopen, want anders weet ik nooit of ze erin komt.