protest:-)

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Riekje74, 17 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Riekje74

Riekje74 Actief lid

30 dec 2011
    129
    0
    0
    NULL
    NULL
    #1 Riekje74, 17 jan 2012
    Laatst bewerkt: 17 jan 2012
    Haha wat ik vanavond had, ik wil t gewoon even met jullie delen:D:

Vanavond heb ik na 7 mnd borstvoeding mijn dochter voor t eerst de fles gegeven voor t slapen gaan! Kv wel te verstaan. Ik hield haar tegen me aan en ze begon natuurlijk gelijk te happen, zo van: kom hier met die tiet, haha. Dus ik "duw" die fles in haar mondje en dat ging grappig genoeg hartstikke goed. Ik had eerlijk gezegd wat meer protest verwacht:( Maar die kwam pas daarna. De fles was leeg, maar t was maar 120 cc (ik had nml niet verwacht dat ze zoveel zou drinken) en ik had toch wel wat volle borsten aangezien ik een tijdje al niet gegeven had. Dus ik denk, weet je wat: ze is nog zo wakker (normaal leg ik een slapend meisje terug in bed na een voeding) ik leg haar nog even aan, dan heeft ze nog wat extra's te drinken, kan ik mijn borsten nog een beetje legen en valt ze lekker in slaap. Wat denk je? Bijt ze me toch in mijn tepel! Ik zat tegen t plafond. Over protest gesproken! "Wat jij mij geen borst meer geven?? Ik zal je krijgen" Haha. Dat wou ik even kwijt!:p:p:p

P.s: Ik heb haar dus zonder bv lekker wakker neergelegd, muziekje aan en ze is heerlijk in slaap gevallen. ook weleens lekker om niet sluipend de slaapkamer uit te hoeven lopen:) Tot gisteren kwam ze nog elke 3 uur, ook in de nacht, ben dus erg benieuwd wat ze vanavond/vannacht gaat doen...Twijfel wel of ik haar om een uur of elf wakker zal maken voor nog een (evt afgekolft) flesje of gewoon maar kijken wat ze zelf doet...vind t wel een beetje moeilijk, wat als ze alweer heel snel komt? Weer een flesje aanbieden, toch maar de borst? Ik ben nu al een tijdje aan t afbouwen dus tja wat is dan wijsheid)

2. Mylo03

Mylo03 Actief lid

4 jan 2011
    100
    0
    16
    behalve moeder zijn werken en sporten, en leuke di
    noord holland
    hoihoi Wat een grappig verhaal! hoe is het gegaan vannacht? wat heb je gedaan nog een x wakker gemaakt? Ik heb helaas geen bv kunnen geven maar we zijn wel met 3 mnd gestopt om haar wakker te maken om uur of 11 voor een voeding en hebben gewoon gewacht tot ze zichzelf meldde en dan een fles en een paar weken later een kleiner flesje en zo sliep ze ineens door tot half 6.
    suc6!

3. Riekje74

Riekje74 Actief lid

30 dec 2011
    129
    0
    0
    NULL
    NULL
    Maar die van mij is "al" 7,5 mnd...Ze kwam gewoon om 23.30 uit zichzelf hoor. Toen weer tegen 2 uur en 5.30... Hoop ook wel dat ze meer gaat drinken dan 120 cc voor t slapen gaan. En straks als de bv helemaal gestopt is krijgt ze misshien nog 1 nachtfles en heb ik geen bv meer als troostmiddel. Das wel een raar idee. Maar dan komen we hopelijk ook in een beter patroon terecht dat ze overdag wat meer melk neemt en 's nachts niet steeds hoeft aan te vullen...

Deel Deze Pagina