Huilen ipv happen

Discussie in 'Stel je vraag aan de lactatiekundige' gestart door robertha, 2 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. robertha

robertha Bekend lid

14 okt 2008
    816
    0
    0
    Hallo,

Ik heb een dochter van 2,5 maand (en 1 van 1,5 jaar:)) en geef dus bv. Ze heeft het altijd heel goed gedaan, op wat spruw na.
    Nu is die helemaal weg, maar begint ze hard te huilen als ze moet happen. Met wat trucjes zoals lopend voeden of liggend voeden lukt het vaak uiteindelijk wel, maar het duurt soms 3 kwartier voordat ze hapt en begint te drinken. Er zit nu tussen de 3 en 4 uur tussen de voedingen en ik merk dat ze wel gewoon honger heeft. Ze slaapt 's nachts goed door en komt ook voldoende aan.
    Waar zou dit aan kunnen liggen? Of nog belangrijker, wat kan ik er aan doen?
    Het is nl soms zo frustrerend dat ik dit niet lang vol hou. Ze doet het gelukkig niet bij elke voeding maar wel ongeveer 3x per dag.

Groetjes Kelly

2. Annemarie

Annemarie Bekend lid

11 apr 2011
    649
    0
    0
    Je kan eens kijken of ze rustiger is als je haar eerder pakt (dus voordat ze zich zelf meldt) en dan lekker bij je legt. Ze wordt dan wellicht zoekend wakker.

3. robertha

robertha Bekend lid

14 okt 2008
    816
    0
    0
    Ze drinkt ondertussen gelukkig weer goed:) Weet nu nog niet wat het was, misschien wat regeldagen. Bedankt voor de tip!

4. Annemarie

Annemarie Bekend lid

11 apr 2011
    649
    0
    0
    Kan ook "gewoon" een sprong in haar ontwikkeling zijn geweest!

Fijn dat het weer loopt!

Deel Deze Pagina