bijna 6 maand wat in de laatste fles

Discussie in 'Flesvoeding' gestart door mama2011, 11 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mama2011

mama2011 Niet meer actief

hallo,

ons zoontje is bijna 6 maanden hij krijgt nu rijstebloem in zijn fles maar je heb ook van die kant en klare pyamapapjes en van pap waar je alleen water bij moet doen. maar hij krijgt friso standaard 1 maar wat voor voeding zit hier in? en kan dit kwaad als ik hem die pyamapapjes geef? of moet ik gewoon pap in de fles doen?

2. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Mama in de pyamapapjes van de nestlé zit de groeiestart verwerkt van nestlé.
    Onze zoon krijg deze voeding al dus geen probleem.
    Hij heeft ook al 2 pakjes van bambix gehad geen probleem mee.

3. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Je hoeft helemaal geen pap te geven hoor..

4. fafje

fafje Niet meer actief

je kan van bambix ook pap kopen die je met je eigen opvolgmelk kan mengen...
    ik zou eerst avondfles zonder pap proberen...

5. misa

misa Niet meer actief

Als je pap wilt geven, dan zou ik gewone simpele pap doen. Geen pyjamapapje, avondpapje of papje met smaakje.
    En het hoeft ook niet in elke fles. Misschien alleen de ochtend of middagfles.

Voor de mensen die geen pap geven, heeft jullie kindje genoeg aan de flessen, groente, fruit en brood?

6. fafje

fafje Niet meer actief

(ja maar heeft hier eerste 7,5 mnd ook BV gehad en nooit iets van rijstebloem ofzo, sliep ook al klokje rond met 3 mnd op alleen bv..ben alleen vanaf 6 mnd bordje pap sochtends gaan geven ter introductie van brood, t/m 8 mnd)

Deel Deze Pagina