Afbouwen avond fles bij 13 maanden

Discussie in 'Flesvoeding' gestart door marilouise, 10 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marilouise

marilouise Niet meer actief

Hallo

Mijn zoontje kreeg nog altijd een flesje in de avond 150/5 om 19.15 zeg maar en ging dan naar bed. Nu is hij iedere keer zo moe als hij van het kdv komt dat ik hem al 2 keer zonder heb weggelegd hij gaat lekker slapen en het is goed. Nu gaat hij het weekend logeren bij mijn moeder van vrijdag tot en met zondag en zij krijgt die fles er al een tijdje niet meer in hij weigert gewoon. vandaag gaat hij weer naar het kdv. dus verwacht dat die weer totall loss is vanavond. is dit gelijk een moooie reden om te stoppen of zeggen jullie tocg afbouwen.

hij dronk die 150/5 bijna nooit meer op werd steeds minder

Hij is heerlijk gaan slapen gisterenavond en heb hem niet meer gehoord ook!!!

2. schaapje84

schaapje84 Fanatiek lid

22 nov 2008
    1.309
    0
    0
    Kan wel een goed moment zijn,

Je moet alleen zorgen dat hij voldoende vocht binnenkrijgt, dan kun je het weglaten of zorgen dat hij op andere momenten genoeg drinkt.

Hier drinkt ons meisje bijna niets tussendoor, dus krijgt ze gewoon nog 3 x een fles (1x Pap, 2 x melk) sap of water drinkt ze heel erg weining, soms laat ze hem ook wel eens staan, dit is dan echt als ze wel een keer voldoende heeft gedronken.

Ze is nu 14 maanden.

3. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    verplaatst naar 'flesvoeding'

4. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Wij zijn met 1 jaar gewoon gestopt

5. marilouise

marilouise Niet meer actief

heb het vandaag even voor de zekerheid bij laten houden op het kdv. hij heeft s'morgens 200 roosvicee gedronken tussen de middag 200 melk en in de middag 200 roosvicee en net bij het eten 200 water, ook heeft hij vanmorgen een papje gehad ontbijtpap met 200 cc melk

Deel Deze Pagina