Dreumes reisziekte in de auto

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door stess82, 1 nov 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. stess82

stess82 Actief lid

9 jun 2013
    158
    0
    16
    NULL
    NULL
    Onze dreumes is nu 14 maanden en misselijk in de auto. Ik vermoedde het al want ze voelt zich duidelijk ongemakkelijk meteen wanneer we beginnen te rijden. Ik had vroeger ook last van reisziekte en ik vroeg me af wat ik kan geven. Ze heeft laatst overgegeven in de auto en ik vind het erg sneu voor haar.

De reisziekte tabletjes beginnen vanaf 2 jaar. Wat is jullie advies? Ik zal het eens de huisarts vragen als ik er ben trouwens.

2. elsie89

elsie89 Fanatiek lid

27 sep 2014
    3.645
    1.251
    113
    randstad
    Reist ze voorwaarts of achterwaarts? Soms kan de andere kant op reizen helpen

3. stess82

stess82 Actief lid

9 jun 2013
    158
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ze reist sinds een tijdje al voorwaarts dus dat kan het niet zijn...

4. Zohra

Zohra Fanatiek lid

20 mei 2015
    2.005
    322
    83
    Je hebt van die armbandjes tegen wagenziekte, ik snap niet hoe het kan werken maar iedereen die ze gebruikt zweert erbij.
    Volgens mij verkopen ze ze gewoon bij de hema, google eens op reisziekte+armband.

5. Domiej

Domiej Actief lid

15 mrt 2013
    314
    20
    18
    NULL
    NULL
    Inderdaad zon armbandje kan werken, bij mij werkt het goed!
    Je kunt ook overwegen om de autostoel naast de bestuurder te zetten Dus voorin. Dan overziet ze dingen beter.
    Geef haar vooral geen boekjes of iets dergelijks
    En bekijk wat je doet met eten. Sommige kids vinden t fijn om gegeten te hebben voordat ze in de auto gaan anderen worden daar juist ziek van. Ik kon zelf niet tegen eten maar wel tegen fruit!

Ik ben zelf wagenziek al vanaf kind af aan.
    Ik heb het nog steeds maar ik rij nu zelf overal heen dus dat neemt de ziekte weg

Heel veel sterkte! Ik weet hoe frustrerend het is voor moeder en kind!!

6. Jessi79

Jessi79 Fanatiek lid

4 jan 2012
    4.817
    2.675
    113
    Mijn tips staan in mijn blog: Misselijk op de achterbank: tips tegen wagenziekte

Het belangrijkste is het aanpassen van je rijstijl. Ik ben zelf ook snel wagenziek maar heb er tegenwoordig alleen last van bij twee chauffeurs die te hard optrekken en abrupt remmen, anders nooit.

7. stess82

stess82 Actief lid

9 jun 2013
    158
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hey wat goed! Ik ga er meteen naar kijken!

8. stess82

stess82 Actief lid

9 jun 2013
    158
    0
    16
    NULL
    NULL
    Kga het stoeltje sowieso voorin zetten met de airbag uit. Als je de blik op de weg houdt is het meteen een stuk beter hoop ik.

Deel Deze Pagina