Baby bijna 5 maanden ziek en krijst onophoudelijk.

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Pierlala, 28 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kwebbel86

kwebbel86 Niet meer actief

Fijn dat die mensen er zijn! De term "jeugdzorg" en "Humanitas" klinkt bij sommige in de oren dat je het zelf niet aankan, maar als ik de baby-verhalen van sommige lees, is hulp echt wel fijn en die kan je alleen maar echt in de goede richting sturen/helpen/ondersteunen.

Hopelijk hebben jullie er wat aan :)

2. raspberry

raspberry Niet meer actief

Ja, denken dat je het zelf allemaal maar moet kunnen, is de grootste valkuil voor moeders van huilbaby's. Moet je helemaal niet willen, want is absoluut onhaalbaar om dat helemaal zelf te kunnen. Vind ik samen met mijn man al onhaalbaar, laat staan als je alleenstaande moeder bent...

TS: echt hulp zoeken dus! En idd niet de hulp die jeugdzorg te bieden heeft nu, (of wel, maar dan ter ondersteuning van het andere!) want jouw kleintje heeft medische zorg nodig. Een kind dat zo hard krijst, heeft meestal pijn. Daar moet dus iets aan gedaan worden en als dat eenmaal in orde is, krijg je er vaak een hele tevreden baby voor terug!

3. Keepsmiling03

Keepsmiling03 Niet meer actief

Zet toch die stap richting een ka en laat je kindje eens goed onderzoeken, dring er desnoods echt op aan.
    Misschien heeft hij wel echt iets dat hij daardoor zo extreem huilt etc.
    En wat een iemand al als tip gaf, waarom plaats je geen advertentie voor vrijwilligers die eens af en toe willen komen helpen en gezellig een bakje komen drinken.
    Zal voor jou misschien ook wel wat meer rust geven.

Lijkt me zo zwaar wat je allemaal meemaakt.
    Heel veel succes verder.

4. raspberry

raspberry Niet meer actief

TS: hoe is het inmiddels?

5. Sopann

Sopann Niet meer actief

Ik heb nog even voor je gevraagd TS! Een bioresonantie therapeut heeft het meisje onderzocht. Geen coeliakie, maar allergisch voor ei, tarwe, koemelk en gist. Dan ga je dus al wel snel denken aam coeliakie.

Deel Deze Pagina