Zwemmen met kapotte billetjes, kan dat?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door pippeloentje, 3 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pippeloentje

pippeloentje Bekend lid

9 mei 2008
    983
    0
    0
    Mijn zus en ik willen straks gaan zwemmen met onze kindjes. Nou heeft mijn neefje alleen kapotte billen door zijn doorkomende kiezen.
    Kunnen we dan wel zwemmen in het chloor met hem?
    Weet 1 van jullie dat?

Alvast bedankt!! Pip

2. pippeloentje

pippeloentje Bekend lid

9 mei 2008
    983
    0
    0
    Weet niemand dit?

3. Skye

Skye Niet meer actief

Geen idee of dat zeer gaat doen bij hem! Echt slecht zal het niet zijn. Misschien heel dik insmeren voor het zwemmen!!

4. Paarse80

Paarse80 Fanatiek lid

5 okt 2008
    4.473
    1
    38
    Vrouw
    Thuis
    Het lijkt me erg pijnlijk. Het huidje is nu ook erg dun en mag dus niet week worden. Bij lang in het water zijn gebeurd dat dus wel. Ik zou even wachten (maar dat is mijn mening;)) en wat anders gaan doen.

5. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Tja of het echt fijn is weet ik niet. Maar wij hebben 1x gehad dat Malou ging zwemmen en toen had ze ook een beetje kapotte billetjes door de tandjes. Luier verwisselen was niet fijn voor haar, zeker niet met de lotion doekjes. En had dus ook gezegd als het niet fijn is voor haar in het water ga er dan meteen weer uit. Maar ze gaf geen kik met in het water gaan, was dus niet vervelend voor haar. En een dag of 2 later waren de kapotte billetjes gewoon geheeld.

Kortom ik zou het gewoon proberen. Heeft de kleine er toch last van kan je hem altijd nog uit het water laten ;).

Liefs, Hanneke.

6. Mammie van Roy

Mammie van Roy Fanatiek lid

8 jul 2009
    1.445
    0
    0
    Hier hetzelfde eigenlijk als bij Hanneke.
    Mocht er absoluut niet aankomen met het verschonen van de luier. Niet aan gedacht en gaan babyzwemmen. Mannetje was al een minuutje of 5 in het water toen ik dacht: Oeh zijn billetjes!
    Maar hij heeft dus ook geen kik gegeven.
    Moet zeggen dat het daarna ook heel vlug weer netjes dicht was.

7. Pila79

Pila79 Bekend lid

4 dec 2007
    978
    0
    0
    Ik denk ook dat ik ff zou kijken hoe erg het is. Ik neem ook aan dat jullie geen uuuuuuuuuuuuren in het water gaan liggen. Zou denk ik wel voor het zwemmen nog een laagje vaseline erop smeren, dat houdt het water toch een beetje buiten (voor mijn gevoel dan ;))

8. Chrissie

Chrissie Niet meer actief

Hier nooit problemen mee gehad. Ik heb zelfs wel eens gedacht dat het sneller heelde na die tijd....

9. pippeloentje

pippeloentje Bekend lid

9 mei 2008
    983
    0
    0
    Bedankt dames, mijn zusje heeft na verschillende ervaringen van anderen, besloten het toch te gaan proberen! Als het niet gat doen we het nooit meer!

10. LovelyDK

LovelyDK Niet meer actief

Hier ook gewoon gezwommen met kapotte billetjes, gaf geen kik dus het deed geen zeer!

11. Romy1979

Romy1979 Niet meer actief

Even offtopic, maar kunnen billetjes kapot gaan door tandjes die doorkomen? Hoe zit dat dan?

12. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    ja de billen kunnen stuk gaan door tandjes vele kindjes hebben diaree daar van gaat ook stuk

13. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Hopelijk gaat het helemaal goed en hebben jullie een fijne middag gehad.

Hier kwam het omdat ze die keer echt heel zure ontlasting kreeg. Echt niet normaal die lucht die er vanaf kwam. Echt ook wel een keer of 6-7 op een dag een hele lading van die zure ontlasting, en we verschoonden het meteen maar toch taste die zure ontlasting de billetjes aan.

14. Chrissie

Jup, hier is t vaak dan zuurder, dan ruikt t ook alsof je billen wegbranden (en daar lijkt t bij ons meiske dan ook vaak op..)

15. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Nou idd dat ja! Hier wisten we ook meteen wanneer ze gepoept had toen, want ze zette het erna meteen op een gillen :).

16. Chrissie

5 minuten in een poepluier laten zitten gaat dan echt niet. Meteen naar mama toe en brullen. En dan ruik je het en weet je genoeg...

Deel Deze Pagina