Wij douchen altijd samen als mn man thuis is, ik doe dat liever niet als ik alleen ben. Ontkom ik er niet aan dan ga ik met haar zitten onder de douche, ik zit op de grond en hou haar vast op mij. Soppen buiten de douche en wat afspoelen gelijk, dan lekker de douche in. Verschoonmat en alle droogspullen naast de douche in de badkamer. Eerst haar droog en aangekleed. Ik schiet badjas aan en leg haar dan even in bed of box waar ze veilig is en dan ik snel afdrogen en aankleden. Dat getob met die rot badjes, of ik ben motorisch gehandicapt of wij hebben een rotmodel bad een van de twee maar ik heb nog nooit gevoeld dat ik haar goed beet kon houden dr zat altijd wel een badrand bij mn elleboog te etteren. Dus dat bad is voornamelijk door de kraamzorg gebruikt (3x) en 4x door de oma's, bij elkaar opgeteld 7x. Die gaat zo naar zolder, onding.
Mijn dochter is 8.5 maand en nog ontzettend beweeglijk... dus eigenlijk doe ik haar altijd met papa onder de douche. Als papa er niet in doe ik haar wel in het badje maar die zet ik tegenwoordig gewoon op de grond in de douche. Kan ze lekker spetteren. Alleen zit ik nu met het probleem dat mevrouw zich overal aan optrekt maar nog te wankel is om goed te staan (vooral in bad....) dus dat is ook weer een feest..