Graag zou ik tips willen welke (tuit) (rietjes) beker goed en vooral makkelijk is voor mijn dochter van 10 mnd? Tot nu toe heb ik er eentje van Avent maar ze begrijpt het gewoon niet. Ik bied het aan uit een openbeker, maar dat is ook niet echt een succes. Wat ze binnen krijgt is heel minimaal en veel geknoei. Dus wat is een goede/makkelijke tuit/rietjes beker om uit te drinken ? Bedankt alvast
Mijn zoontje heeft uit een rietje leren drinken met een pakje appelsap. Ik kneep er een beetje in, daarna had hij het snel hoor. Een gewone beker is hier ook nog geen succes hoor. Edit: tuitbeker heeft mijn zoontje nooit gesnapt.
Mijn zoontje drinkt het beste en dronk meteen uit de tuit en eietjesbeker vn Kruidvat. Beide blauw/groene kleur. Uit beker drinkt hij wel slokjes, maar niet zelfstandig..
Ik ben nooit voor een rietjesbeker gegaan... Vind het zelf wel belangrijk dat ze het schenkprincipe kennen. Ik heb een avent antilektuitbeker. Eerst altijd samen gedaan,dus ik vasthouden. En met 11 maanden had hij het ineens door en dronk er zelf uit. Laatst was ik ergens op bezoek en kreeg hij een rietjesbeker. Dat mislukte want hij hield hem steeds zo schuin dat er geen drinken door het rietje meer kon gaan haha.
Ik heb de rietjesbeker van de kruidvat...nuby volgens mij. Dit lukte haar eerst ook niet hoor en toen ineens.....hoppa! Ze vind het nu zo te gek dat ze zelf zittend kan drinken dat de beker blijft knuffelen (een fles hield ze niet omhoog dus dat lukte haar niet zittend)
Ik heb al heel lang die van de Hema! Echt een super ding, kost maar 3,50 geloof ik en lekt niet. Ze zijn hier zo in trek dat ze steeds uitverkocht zijn Hij drinkt nu ook goed uit een bekertje, maar voor tussen het spelen gebruik ik de rietjesbeker vaak nog.
Vanaf 6 mnd drinkt ze haar sapje uit een rietjes beker. Beetje drukken zodat er in het begin het drinken vanzelf in haar mond komt, daarna had ze het meteen door. Ze drinkt vanaf 8 maanden uit een 360 graden beker. Ik heb haar voorgedaan hoe het moest zodat ze kon proeven dat er iets inzat. Daarna met de beker laten spelen. Ook toen had ze snel door hoe het schenkprincipe werkte. Nu krijgt ze vaak wat pudding of yoghurt in een plastic bekertje. Ze weet hoe het moet, maar is nog te jong om te beseffen dat je hem niet op de kop moet houden
De rietjesbeker van de hema, daar kan je een beetje in knijpen en dan komt er drinken omhoog. Zo kan ze het leren. En het is geen anti lek dus zuigt ze zich niet suf!
Ik ga de rietjesbeker van de hema proberen. Zodat wij haar beetje kunnen helpen door erin te knijpen zodat ze het hopelijk snel door heeft Bedankt voor de tips
Oudste snapte een tuitbeker pas heel laat. In elk geval na 1 jaar. Vanaf 6 maanden geoefend met een gewone beker en met 14 maanden dronk ze er zelfstandig uit. Rietjesbeker had ik van Nuby en dat snapte ze met 8 maanden. Jongste heeft een harde tuitbeker al iets door en drinkt af en toe een paar slokjes uit een gewone beker. Ik ga de rietjesbeker van de Hema ook even aanschaffen.
Mijn dochter begon met een tuitbeker van Mepal, gekocht bij Blokker, werkte super goed! Ze had het principe snel door. Nu drinkt ze uit een 360 beker van Avent, in het begin knoeide ze er veel mee (omdat je niet hoeft te zuigen, ze schonk te hard zeg maar, dus het water liep gewoon langs haar kin), maar nu heeft ze heel goed door hoe ze rustig moet schenken. Ze drinkt ook uit een gewone beker, ben ik ook vroeg mee begonnen, maar die kiept ze zonder hulp nog wel eens leeg
Mijn zoon drinkt ook uit een tuitbeker van mepal. Eerst die Vd Hema en avent geprobeerd, dat ging voor geen meter. Rietjesbeker heb ik wel, maar gebruik ik eigenlijk niet...
Heb een rietjesbeker van de hema, maar ze drinkt eigenlijk altijd met een gewoon rietje in een beker. Gaat nog beter dan die beker, want het rietje is dunner!