Kent iemand een beetje luxe sieradenlijn voor kinderen? Het mag best wat kosten, we zoeken één paar zilveren oorbellen voor speciale gelegenheden maar tot nu toe niets naar onze wens kunnen vinden. Dus kent iemand misschien een goede winkel of website?
We hebben een aantal juweliers gehad maar niets gevonden. Alles wat we vinden in kinderformaat bevat schattige bloemetjes of vlindertjes of kleurtjes en dat is niet wat we zoeken.
Waarom kan ik mijn eigen bericht nou weer niet aanpassen? Ik wilde er even een voorbeeld bij zetten. Dan maar hier. Zoiets zoek ik, maar dan ipv een hartje gewoon een diamantje eraan. Weet iemand waar we dat kunnen vinden?
Uuh.. Misschien een dom idee van mij.. maar kan je het niet tekenen, en laten maken? Ik weet niet wat dat kost, en of het haalbaar is Of anders kleine volwassenen oorbellen zoeken?
Gewoon laten maken dat doen we met alle sieraden hier voor ons of voor haar. Je kan ook nog oude zooi smelten dan bespaar je goud.
Lovy heeft niet wat we zoeken. Die van Lucardi hadden we inderdaad gezien, maar ik vind ze niet mooi. Verder heeft Lucardi ook niet wat we zoeken. Ik weet niet of laten maken een optie is maar dat ga ik eens uitzoeken!