Het nieuws gezien??!! Over de prikken? 3baby's overleden!

Discussion in 'Baby en dreumes' started by lizzie123, Nov 5, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. lizzie123

lizzie123 Actief lid

Sep 23, 2008
    223
    0
    0
    Om half 8 op rtl 4 is er een programma over. Daar word het een en ander verteld. Op teletekst kun je het al lezen! Pfffff..

2. talithatje

talithatje Bekend lid

Jun 9, 2009
    681
    0
    0
    NULL
    Amsterdam
  3. Tonneke

Tonneke Niet meer actief

Mijn zoontje heeft dinsdag zijn inenting gehad!!!!!!!!!!!! Zou het cb het toen al geweten hebben? en niet die prikken gebruikt hebben??

4. talithatje

talithatje Bekend lid

Jun 9, 2009
    681
    0
    0
    NULL
    Amsterdam
    Ik ben bang dat ze nu pas terug gehaald worden. Ik zou voor de zekerheid dan maar het cb bellen. Misschien dat ze je wat kunnen vertellen.

5. Kelly19

Kelly19 Actief lid

Jan 26, 2006
    383
    0
    0
    Noorden des lands
    het is echt te erg voor woorden.. ga je met vertrouwen heen gebeurd er zoiets....:(

6. talithatje

talithatje Bekend lid

Jun 9, 2009
    681
    0
    0
    NULL
    Amsterdam
    Op de site waarvan ik de link heb gezet bij mijn eerdere reactie staat:
    Het Centrum Infectieziektebestrijding (CIb) van het RIVM heeft de consultatiebureaus dinsdag opdracht gegeven om vaccins uit de betreffende partij niet meer te gebruiken en voorlopig apart te zetten. De vaccins zijn door het hele land verspreid.

Maar dan vraag je je nog steeds af wanneer dinsdag... in de ochtend, in de middag. En wanneer heeft een cb het zelf door gevoerd.

7. Tonneke

Tonneke Niet meer actief

Ja hij is in de ochtend ingeënt. Ik vindt dit dus echt niet leuk dat ik moet wachten tot morgen om te kunnen bellen

8. talithatje

talithatje Bekend lid

Jun 9, 2009
    681
    0
    0
    NULL
    Amsterdam
    Ik weet ook niet of het nut heeft om de doktersdienst te bellen. Ik weet niet of hun iets kunnen doen. Ik zou mezelf ook helemaal opvreten als het bij ons zo geweest zou zijn.

9. Towser

Towser Fanatiek lid

Aug 9, 2009
    1,222
    1
    0
    Gelderland
    Volgens de woordvoerster zijn vaccins uit de betreffende partij in de afgelopen maanden "tienduizenden keren" in binnen- en buitenland gebruikt zonder dat dat tot problemen leidde. Ook een van de overleden baby's was al eerder met het vaccin behandeld.
    De betreffende partij wordt uit voorzorg voorlopig niet gebruikt. Inmiddels zijn consultatiebureaus voorzien van nieuwe vaccins.

Bah, het lijkt me inderdaad helemaal geen fijn idee zeg, als je kindje net is ingeënt. Misschien stelt de rest van dit bericht jullie enigzins gerust....

10. lizzie123

lizzie123 Actief lid

Sep 23, 2008
    223
    0
    0
    in mijn andere topic staat dat ik al zo lang met spuitluiers bezig ben! en sinds vandaag dus ook koorts!!! Begin met nu toch echt zorgen te maken niet alleen na dat vreselijke nieuws over die baby's) maar dat telt ook mee! Bij hoeveel koorts bellen jullie arts?
    (zoontje is 4 maanden)

11. Tonneke

Tonneke Niet meer actief

Ik word zo moe van alle berichtgevingen eerst die mex griep nu dit. Je kan het CB ook buiten kantoortijden bellen als het dringend is.. Wat vinden jullie bellen of niet?

12. talithatje

talithatje Bekend lid

Jun 9, 2009
    681
    0
    0
    NULL
    Amsterdam
    Ik kreeg daar ook een beetje geruststelling door. Maar toch kwam er meteen de vraag bij mij hoe kan het dat het dan nu ineens mis ging. Waar ligt dat dan aan. En dan ook 3 baby's in ander halve week. Ik vind dat best veel en schrikbarend.
    Ze zijn het dan wel aan het onderzoeken maar toch. Bah bah bah:S

13. Tonneke

Tonneke Niet meer actief

Thomas is ook 4 maanden en heeft dinsdag en woensdag de hele dag koorts gehad. Wij zijn naar de dokter gegaan omdat hij slecht dronk en slecht drinker en diarree hoort erbij zij ze. Steeds beetjes water aanbieden en zolang ze drinken en hun mondje niet uitdroogt en voldoende plasluiers hebben gaat het goed. Thomas had 39,2 op het hoogst en daarna steeds 38,8

14. talithatje

talithatje Bekend lid

Jun 9, 2009
    681
    0
    0
    NULL
    Amsterdam
    ik zou wel gebeld hebben als Jason deze week zijn prikken had gehad. Je kan het toch maar beter zeker weten. Misschien ook voor je eigen geruststelling.

15. Kelly19

Kelly19 Actief lid

Jan 26, 2006
    383
    0
    0
    Noorden des lands
    tja ik zou gewoon de dokterdienst bellen of als dat kan het CB je wil het toch wel weten...

16. Tonneke

Tonneke Niet meer actief

CB net gebeld en de wijkverpleegkundige belt ons zo terug. Ze begreep volkomen waarom ik belde gelukkig

17. Kelly19

Kelly19 Actief lid

Jan 26, 2006
    383
    0
    0
    Noorden des lands
    nou gelukkig maar!

18. Anouk07

Anouk07 Lid

Jul 30, 2007
    40
    0
    0
    Ik zou ook best angstig zijn, wij zijn vanmorgen geweest maar gelukkig voor andere enting want hij si 14 maanden. Zou zeker bellen inderdaad ook hoor!

19. talithatje

talithatje Bekend lid

Jun 9, 2009
    681
    0
    0
    NULL
    Amsterdam
    Gelukkig dat ze je begreep. Dat scheelt al voor je eigen gevoel (vind ik dan)
    Ben wel heel benieuwd wat ze zullen zeggen.

20. Tonneke

Tonneke Niet meer actief

Ik ook weet nu eigenlijk niet of ik het horen wil. Straks zegt ze dat hij deze wel heeft gehad en dan....Pffffff moederharten krijgen wat te stellen

Share This Page