Mijn zoontje krijgt vandaag zijn eerste normale griepprik. Heeft een van jullie kinderen die ook gehad. En wat voor bijwerkingen kregen ze? Batuhan is om 11:30 aan de beurt ik kijk er vreselijk! tegen op
Geen ervaring met een kindje. Maar wil wel even vragen of het goed is gegaan! Ik heb er zelf heel weinig last van gehad,maar sommige verhalen die ik hoor zijn goed ziek er van geweest
jayla krijgt volgende week de normale griepspuit en over n paar weken dan de mex. griepspuit dus lees wel even mee of de kids er erg ziek van worden!
Hey meiden bedankt voor jullie reacties. Tijdens de prik was mijn man met batuhan aan het praten en batuhan was helemaal hyper aan het lachen dat hij de prik niet eens voelde hij gaf niet eens een kik. Maar batuhan kennende heeft hij nu wel pijn. Zijn temp was net 37.7 maar omdat ik aan hem zie dat hij echt pijn heeft heb ik hem een zetpil gegeven. Hij heeft er ook knal rode wangetjes van gekregen. Female ik zal je op de hoogte houden van de eventuele bijwerkingen. Batuhan krijgt over 4 weken zijn tweede normale griep vaccin en daarna 2 weken wachten en dan de eerste mex vaccin. Dan zijn we eigenlijk best laat maar ja..
Xjexje; ja, omdat hij onder het jaar is krijgt hij twee keer een halve dosis na de eerste 4 weken wachten en dan de tweede. Nou meiden hij is er echt flink ziek van geworden. Vreselijk grieperig :S de ha asisstente zei dat niet kon. Maar batuhan kreeg het er zo benauwd van dat we op de SEH zijn beland. Wij hebben zelf een bewakingmonitor thuis en ook zuurstof cilinders. Er was gen plek op de afdeling vandaar dat hij naar huis mocht. Als hij 38.5 of er boven koorts krijgt wordt hij wel opgenomn. (desnoods in een ander ziekenhuis) Waarvan we hopen dat, dat dus mooi niet gebeurt
Tess zou vandaag de 1e gewone griepprik krijgen, maar ging niet door omdat ze vandaag kortademig was. Nu word het volgende week. 3 weken later de 2e gewone griepprik en in december 2x mexicaanse griep. Wat vervelend dat hij zo ziek is geworden, hadden we hier altijd na de DKTP