Difrax spenen

Discussion in 'Flesvoeding' started by Veerle26, Dec 30, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Veerle26

Veerle26 Lid

Oct 12, 2011
    49
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ons dochtertje is nu 3 weken en 2 dagen en is 4 weken en een dag te vroeg geboren. Ze drinkt erg gulzig en als we zelf geen pauzes inlassen drinkt ze haar fles binnen 5 minuten leeg. We hebben nu de (brede) difrax fles met s speen. We hebben avent al geprobeerd met speen 1 en speen 2, kostten echter veel te veel moeite en duurde zo'n 35 tot 45 minuten. Ook de 1-2-3 van avent hebben we geprobeerd. Gaat nog sneller dan difrax, zelfs op stand 1... Nu wilde ik vragen naar ervaringen met de difrax dental speen s en de difrax speen zonder gaatje. Of heeft iemand nog andere tips? Indikken vindt de neonatoloog geen goed idee. Ze heeft nu echt last van het snelle drinken ondanks dat we het met pauzes en afwisselen met fopspeen rekken tot 15-20 minuten...

2. mikky1982

mikky1982 Bekend lid

Aug 19, 2009
    772
    0
    16
    Onze dochter dronk ook zo snel, difrax dental was een uitkomst!

3. misa

misa Niet meer actief

Dental kan wel helpen ja. Znder gaatje vond ik heel moeilijk een juist formaat gaatje in te krijgen.
    Waarom is indikken geen goed idee? Je hebt da ook van natufood. Daar zit niets aan toegevoegd en is echtnatuurlijk. Dat van nutrilon niet namelijk.

4. azucena

azucena Fanatiek lid

Feb 28, 2012
    2,366
    1
    36
    Hier hetzelfde probleem gehad! We gebruiken de difrax flessen en hebben de 123 speen en dental beide geprobeerd, maar geen verschil en dental pakte hij niet. Kruidvat, medela, avent, dr brown's, tommee tippee alles geprobeerd, niets werkte.

Vier dagen geleden nutriton geprobeerd en wat een verschil! Flesjes duren nu zo'n 15 minuten zonder verslikken en spugen. Ik had op het pak zien staan dat het niet bij prematuren mag, maar ik ga er toch mee door ;). Zonder overleg met z'n kinderarts. Quinten doet het er goed op en het gaat met jbpm gewoon een stuk beter.

Waarom vond jullie arts het geen goed idee als ik vragen mag?

Share This Page