Mijn dochters haar is nu lang genoeg voor een staartje, maar ik weet niet zo goed hoe en waarmee ik het zal doen. Heb via de zoekfunctie oudere topics gelezen, maar daar zijn alle foto's van verwijderd. Wil iemand een foto plaatsen van dreumesdochter met 1 of 2 staartjes? En welke elastiekjes gebruiken jullie dan? Nu gebruik ik meestal schuifjes, maar wil toch es iets anders proberen. En is zo'n palmboom/telescoop not done of is het best leuk om mee te beginnen. Voorheen vond ik het toch leeeeelijk en nu denk ik eigenlijk best schattig
oh en hier een palmboom : ik gebruik van die kleine witte elastiekjes , verkopen ze bij de kruidvat of de DA wel
Ik gebruik van die 'beugelelastiekjes' (maar dan van de Etos of het Kruidvat ed, wel opletten dat je niet de allerkleinste koopt, ik krijg die niet om het haar heen in ieder geval). Een palmboom vind ik niet echt heel charmant...meestal probeer ik het dus zoveel mogelijk naar beneden te krijgen, vaak met een speldje dicht bij het elastiekje. Of ik maak een klein invlechtje. Is wat friemelen, maar ging toch al vrij snel vrij aardig.
Leuk Michee!!! Vooral die eerste foto, zo kan het ook inderdaad, geen telescopen maar gewoon kleine knotjes. Mijn dochters haar is nog iets korter maar ik denk wel dat het gaat lukken. Gebruik je er speciale elastiekjes voor?
En kammen jullie het dan droog of juist een beetje nat voordat je het elastiekje erin doet? Ik weet het . echte beginnersvragen
Hier altijd met de plantenspuit een beetje nat maken dan kammen en elastiekjes erin. En als we een feestje hebben en soms een beetje Haarlak zodat het langer mooi blijft. Zal zo wat foto's plaatsen
Hier ook altijd een palmboom, of 2. Ze heeft zo'n dun, zacht haar, dat het wel een palmboom moet zijn, anders blijft het niet zitten