Weet je wat ik n gek idee vind? Dat misschien mn buurvrouw of oud klasgenootje hier ook op dit forum rond zou kunnen struinen.. Of misschien zelfs wel een bekende Nederlander ofzo. Hebben jullie dit al s gehad? Ik zeg bewust nooit de naam van deze pagina want anders ben ik 'bang' dat sommigen mij herkennen..
Nou ik doe dat dus ook. Ik wil niet dat er mensen op komen die ik ken want ik kan hier zo lekker alles van me afschrijven,en anders ga je toch dingen eerder niet meer opschrijven omdat je niet wil dat bekende het weten. Alleen is mijn schoonzus per ongeluk op deze pagina gekomen en zag mijn naam staan dus ik hoop dat ze niet mee leest want ik zou dat niet leuk vinden maar ik denk niet dat ze dat doet want ze zit bijna nooit op internet.
Ik ben hier iemand tegengekomen die bij mij op de basisschool heeft gezeten. Maar na de basisschool hebben we elkaar eigenlijk bijna nooit meer gezien. Dus ik vond het eigenlijk wel heel erg leuk! Maar goed... ik kan me voorstellen dat ik het ook wel heeeeeeel prettig zou vinden als ik hier bepaalde hier juist NIET tegen zou komen. Ik heb hier tenminste ook wel eens verhalen gelezen van mensen wiens leven heel lastig gemaakt werd door 'meelezers'. Groetjes, Josien
Hier zitten van mij ook bekende. Ook van een andere babyforum en bernersennen forum, Shirleyke nog even het schiet nu op zeg succes. gr Chantal
Geen bekende of vage bekenden voor zover ik weet....Dus als iemand mij wel kent...sta op Wel meiden die ik inmiddels ken...maar dat gaat meer over het topic: ontstane vriendschappen op dit forum. In de andere volgorde dus niet (bekend).
ik heb ook een bekende op dit forum, maar vind dat echt niet erg heb niets te verbergen hoor. en als ik niet wil dat iemand iets niet weet vertel ik dat gewoon niet. er kunnen inderdaad mensen zitten die je kent, die mijn foto's bijv. zien.
ik ben ook nog geen bekenden tegengekomen maar dat hoeft ook niet voor mij want net als wat vales schrijft, ik vind het ook wel prettig om alles van je af te schrijven zonder dat je er later mee geconfronteerd word. ik weet wel dat er een bekende van mij vaak hier alleen maar meelas toen ze zwanger was maar of dat nu het geval nog is weet ik eigenlijk niet. hoor haar er nooit meer over. maar wat ik bv. niet begrijp van hanan en vales, is dat ze graag anoniem willen blijven maar wel een foto van hun kindje onder hun berichten hebben staan. volgens mij ben je voor bekenden dan zo herkenbaar als wat.
Hoi onbekenden! Ken hier helemaal niemand volgens mij. Maar meestal kennen mensen mij wel.... Ben niet zo goed in gezichten/namen. Dus mocht je mij kennen ik weet niet wie jij bent. Van die foto's snap ik ook niet zo goed. Groetjes :-s
ik heb ook foto's en wil toch ook onbekend blijven. Ik zeg ook nooit hoe deze pagina heet. Maar mocht er nu iemand mee lezen, ik schrijf nu ook geen geheimen of zo, gewoon alles van me afschrijven. Dus een drama zou het niet zijn, gewoon liever niet dus. De foto's plaats ik omdat ik ze gewoon wil delen met andere hier op het forum.