Aan het rommelen met de slaapjes!! Ze gaat ze nu van 3 naar 2 slaapjes. Fijn natuurlijk, maar eerst dat ritme weer vinden. Onze dochter is moe ze gaapt en wrijft in haar ogen, maar slapen ho maar. Altijd al een lastige slaper geweest als ze niet in haar bedje kan slapen, maar nu gaat ze ook niet slapen in haar bedje. Ligt gewoon wat te brabbelen en met haar knuffels te spelen. Hopen dat ik snel weer een ritme erin vind!! Sorry even mijn frustratie ervan schrijven voor zover dat kan (Ja dochter 1 is zeurderig en dochter 2 is aan het rommelen met haar slaapjes en ik heb keelpijn ) Laat deze dag snel voorbij zijn
Hahaha komt zeker goed! Ze heeft de hele ochtend niet geslapen en ligt nu gelukkig lekker te slapen. Het is gewoon weer even vogelen hoe en wat... We willen alleen maar het beste voor ze
Erg herkenbaar, mijn mannetje is bijna 9 maanden en doet hetzelfde, snap er soms ook niks van, altijd zo'n slaapkoppie en nu moe maar niet slapen, ik hou het ook op een fase .
Ja heel lastig!! Hier bijna 9 maanden en al een maand zijn de slaapjes overdag erg lastig! Bij de oppas slaapt ie wel (in reis bedje in de woonkamer) maar thuis (slaapkamertje) ho maar! Alleen in de kinderwagen wandelen buiten of als ie heel moe is aan de borst, maar zelf dus niet meer.. Grrr!! Hij doet al sinds twee maanden geloof ik eigenlijk altijd 2 dutjes
Lastig hoor Ik liet m'n zoontje vaak ipv het 3e slaapje een half uur in t donker liggen! Sliep ie niet maar hij huilde ook niet Was even een bijtank moment zonder prikkels en dan kon ie weer ff Komt goed echt Willen ze slapen laat ze slapen willen ze het niet en zijn ze blij laat ze op.. Of een lange autoroute plannen als ze moe zijn doet ook wonderen.. Tja kreeg je er maar een gebruiksaanwijzing bij!!
Lastig idd! Mijn zoontje is sinds kort ook over op 2 slaapjes. Maar de lengte van de slaapjes wisselen enorm. Nu weer een week alleen maar 3 kwartier tot een uur. Dus niet echt uitgerust, maar meer wil ie ook niet slapen Eerst legde we hem 's ochtends na het wakker worden ook nog even terug naar bed. Maar dat wil meneer ook niet meer Dus ook een beetje zoekende naar een nieuw ritme.. Maar komt vast weer goed, maar soms wel ff lastig!
Vandaag ging t goed Voor de middag wil ze wel slapen, maar na de middag niet meer echt. Vandaag gelukkig wel. Haha ja een lange autoroute, zelfs dat overwint ze. Dan moet ik toch zeker een uur rijdenen misschien dan dat ze even slaapt. Ik heb hier zo'n hartnekkige die nergens voor terug deint Gelukkig ben ik niet de enige die er mee zit te rommelen