baby bijna zes maanden slaapt nog niet door

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door tumtummetje, 7 okt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. PlatvoetJ

PlatvoetJ Niet meer actief

Als jij de tip weet hoor ik hem graag; ) ;)
    Zoontje van 7 maanden slaapt ook niet door en nooit gedaan.
    Wisselend van 2-6 x per nacht van alleen een speentje tot een uur wakker per keer.

2. LoveXx

LoveXx Fanatiek lid

15 feb 2012
    1.754
    116
    63
    Tsja.. Ik snap je gevoel..
    Ook al zeggen ze dat 5 uurtjes al doorslapen is.. Ik zou zelf wel weer eens een nachtje willen doorslapen!
    Overigens wordt mijn zoontje (7maanden) wel wat vaker wakker.. Hij krijgt rond half 11 laatste voeding. Komt dan meestal om 3 en 7 weer.. maar soms ook om 1, 4 en 7 uur.. vermoeiend.

Onze oudste sliep met 8 weken al het klokje rond. En nu nog steeds.. Dus dit waren we niet gewend.. of we? Mn man kan lekker doorslapen, ik geef bv.

Nja.. We wachten maar rustig af..

3. loirinha

loirinha Bekend lid

12 feb 2015
    504
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn oudste sliep vanaf het begin door, tegen 00:00 laatste en dan rond 5/6 eerste. Perfect dus.
    Toen kwam nr 2, ooh God wat was dat een duiveltje snachts was blij tien die met 18 maanden een beetje ging doorslapen, nee nog lang geen hele nacht maar iig kwam die niet meer om de 1/2 uur.
    Nu nr 3 eerste weekjes kwam ze gemiddeld zn 2x erna zat ze al snel netjes op 1x per nacht zo rond 03:00 en met 6 maanden sliep ze door. Tot een week geleden ong nu is ze weer nachtelijks een aantal keer wakker, meestal wil ze nieteens drinken maar gewoon echt wakker.

Ieder kindje is dus anders, de ene slaapt snel door, de ander heeft veel behoefte aan voeding en wordt dus vaak wakker en dan heb je nog die kindjes die wakker worden omdat ze gewoon wakker zijn, en dan aandacht willen van mama of papa.
    Maar met 6 maanden een nacht van 00:00 tot 06:00 lijkt me heerlijk 😊

4. Rainbow88

Rainbow88 Fanatiek lid

13 jan 2014
    3.648
    305
    83
    Klinkt toch goed!
    Mijn dochter van bijna 8 maand slaapt zelden het klokje rond.. Ze komt vaak nog voor een fles.. Of ze wordt wakker voor de tut of omdat ze bij ons wilt komen liggen..

5. X11

X11 Fanatiek lid

8 jul 2015
    1.768
    1
    0
    Volgens mij doet hij het keurig. Denk niet dat je daar iets aan verandert.

6. tumtummetje

tumtummetje Fanatiek lid

8 jul 2006
    1.844
    1.585
    113
    haha, deze reacties had ik niet verwacht. Komt ook omdat je inderdaad altijd verhalen van een ander hoort, waarbij de baby in de kraamweek al door slaapt bij wijze van..

Maar jullie hebben mijn ogen geopend, hij slaapt best goed inderdaad!

Vannacht zelfs van 21.30 uur tot 6.07 uur!

7. tumtummetje

tumtummetje Fanatiek lid

8 jul 2006
    1.844
    1.585
    113
    Mij hoor je dus niet meer klagen, het hoort blijkbaar bij hem en hij heeft het nodig. Bedankt dames!

8. Jackie87

Jackie87 VIP lid

6 aug 2013
    5.497
    2.948
    113
    Kijk netjes! Geniet ervan :)

9. MiMully

MiMully Fanatiek lid

18 jan 2013
    2.405
    5
    38
    Vrouw
    Kwaliteitsmanager
    Noorden van het land
    Hier sinds 1,5 week de meeste nachten (pas) doorslapen. Hij is gisteren 1 geworden. Nu dan ook wel meteen het klokje rond. Maar ook echt nog wel 1-2 nachten gehad dat hij wakker werd. En dan ook niet meer willen slapen hoor!

10. Nuf

Nuf Actief lid

6 jan 2015
    395
    1
    0
    Mijne sliep pas met 16 maanden door (en nj nog vaak niet)

11. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Je kindje slaapt 6 uur achter elkaar, dat kan je wel als doorslapen rekenen hoor! Hier overigens kindje van 3 jaar die ook bijna elke nacht nog wakker is maar het voordeel is dat ik daar niet meer voor m'n bed uit hoef omdat hij nu zelf naar me toe komt.

Deel Deze Pagina