Hoi allemaal, hebben jullie hier misschien ervaring mee? Ik heb mijn nieuwe jeans tuinbroek zwart geverfd met van die kleine blikjes en het is nu donkerblauw. De bedoeling is wel zwart..... Kan ik dat nog voor elkaar krijgen of kan ik het net zo goed opgeven?
als ik iets verf pak ik altijd die verf wat je in de wasmachine gooit en daar komt een pond zout bij (ben ff de naam kwijt) werkt bij mij heel goed en zwart is ook echt zwart
nee hoor,is toch speciaal voor de wasmachine bedoelt maar als ik eerlijk ben laat ik daarna wel even de machine zonder was lopen
bedankt voor de tip! ik had ook het merk dylon gebruikt, maar dan die kleine blikjes. ga maar even zo'n kartonnen pak halen, hopelijk lukt het dan
Ja die pakjes (kruidvat, drogist enz) werken heel goed. Voor het milieu is het niet zo goed, maar ja oevaak doe je zoiets? Ik had gele gordijnen, en heb ze donkergroen geverfd m'n zoon kreeg een Savanne kamer, is heel leuk geworden, heb 1 gordijn per pakje gedaan, geen vlekje niks.... Die tabletten of die tinnetjes heb ik nooit geprobeerd, maar volegns mij is dat voor in een emmer, dat lijkt me niks.