Hallo meiden ik heb diverse artikelen te koop allemaal nog in zeer goede staat ik ga niks verkopen wat kapot is of iets dergelijks. Baby Björn Original 2 of 3x aangehad 1x gewassen orginele boekjes zitten erbij en doos ook in de winkel was de waarde 79.99 toen wij m kochten bieden incl verzenden graag. http://link.marktplaats.nl/288813284 Luieremmer Sangenic incl casette met zakjes in zeer goede staat paar x gebruikt maar niet nodig meer. Marktplaats.nl > Sangenic luieremmer te koop - Kinderen en Baby's - Badjes en Verzorging Bumbo Seat in Lime kleurtje gebruikt maar ik zeer goede staat voor 1 kindje gebruikt Marktplaats.nl > Bumbo Seat Lime-Green ZGAN - Kinderen en Baby's - Autostoeltjes en Veiligheidszitjes Verder heb ik veel merkkleertjes te koop als je verder klikt bij mijn advertenties... wij zijn een rookvrij huishouden en de keertjes zijn nooit in de droger geweest.
Luieremmer en Baby bjorn drager verkocht.. Bopita Box incl 3 boxkleden te koop Marktplaats.nl > Bopita Koloniale Box met Lade ZGAN - Kinderen en Baby's - Boxen