Wie heeft er een leuk bord te koop voor knipjes en elastiekjes? Of wie weet hoe je die zelf moet maken?
Misschien simpel: Een houten plankje (triplex, of anders lichte houtsoort) Bekleden met stof of behang (stof aan achterzijde vastplakken/nieten, behang plakken en om de zijkant vouwen) En dan een paar stroken stof van links naar rechts spannen. Die kun je ook vastnieten/lijmen op de zij/achterkant.
dat word idd knutselen.. denk trouwens dat ik het op een canvas van de action ga doen.. nu nog op zoek naar leuke stoffen
Ik maak ze van canvas, stof en lint en ik niet het aan de achterkant met een nietpistool... *wel goed oppassen met je vingers hoor!*
Helemaal leuk! Heb laatst zoiets met mn oppaskinderen geknutseld maar dit brengt me weer op een leuk idee, ben die dingen altijd kwijt
Hoi, bij ons in het topic is er iemand (MIEKIEE) die wel zelf een heel leuk bord had voor speldjes. Misschien dat je het daar aan kan vragen. Groetjes, Hartediefje
Leuke ideetjes voor een meisjes verjaardag. Ga het onthouden. Leuke stofje en lintjes, canvas bord en dan is het zo klaar volgens mij.
deze heb ik juist van het weekend gemaakt!!!! ben ook pas begonnen met mijn creactie's.... het is echt heel simpel...alleen aanschaf matriaal is ff dan duur in ene keer,maar veel plezier heb je er wel van.... als ik er echt goed in ben..haha (onzekere muts) dan wil ik ze wel gaan verkopen.maar nog geen idee wat je voor zoiets kan vragen...voor zo'n klein vogelhuisje kan je tegenwoordig al 17,95 krijgen....dus laat gaan dit...? heb nu in mijn profiel een album aangemaakt(dus check dat dan af en toe) en daar ga ik voortaan mijn creactie erin zetten.