Baby Bjorn draagzak ervaringen

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Disneyfan, 21 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Celika

Celika Fanatiek lid

15 jul 2013
    1.893
    381
    83
    Vrouw
    Dicht bij de zee
    Wij hebben de marsupi rede was dat ie ergonomisch is, makkelijk om te doen en een redelijke prijs.
    Dat er dames zijn die niet ergonomische draagzakken kopen dat is hun keuze en ik zal daar nooit over oordelen, maar het lijkt me helemaal niet prettig zitten voor een kleintje.
    Zie wel dat de stokke best prijzig is alleen daarvoor zou ik die al niet kopen.

2. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Waarom voel je de behoefte om dit perse te willen zeggen? De put dempen als het kalf. Je weet wel...

en ken jij dit kind?

Dit is hetzelfde gezever als met bv...alleen is daar van daadwerkelijk aangetoond dat het de betere voedingmiddel is...

3. hetlichtje

hetlichtje Fanatiek lid

3 dec 2010
    1.061
    0
    36
    NULL
    NULL

Voor mij is dat een goede reden hoor. Mijn man was er niet tevreden over, mijn zoon zeker niet en ik al helemaal niet. Hoeveel redenen heb je nog meer nodig?

Mijn zoontje was volledig ondersteund, daar hebben we goed naar gekeken. Het is prima dat jij 100 soorten gaat uitproberen, maar wij zijn zo niet. Als het goed is, is het goed. Dan hoeven wij niet nog 100 soorten uit te zoeken, om bij het eerste uit te komen.

Daarbij is het wel prettig dat je mijn ervaring gewoon accepteert als een ervaring. Dat het niet in je straatje past, houdt niet in dat het geen ervaring is.... En hier laat ik het bij!

4. username

username Fanatiek lid

7 aug 2014
    2.917
    192
    63
    NULL
    NULL
    Je klaagt over andermans reacties maar die van jou zijn ook niet bepaald vriendelijk. Dat scherpe randje steeds ;)

5. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Ik wil ook wel heel lief zeggen dat een aantal mensen hier ongelofelijke zeikers zijn :)

Deel Deze Pagina