Aanbiedingen Jonge gezinnenbeurs?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Mrijn, 27 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mrijn

Mrijn Fanatiek lid

11 nov 2006
    2.853
    0
    0
    Communicatieadviseur
    Fijnaart
    Ik weet niet of dit topic hier goed staat, maar ik ben benieuwd wat voor aanbiedingen ik kan verwachten op de beurs. Ik sta namelijk op het punt de Maxi-Cosi Mra te kopen, maar als ik nu de hoodprijs betaal en in november een vette korting kan krijgen bij Maxi-Cosi zelf, dan wacht ik nog wel even...

Kortom: wat is jullie ervaring van eerdere jaren?

2. merder

merder Lid

30 sep 2007
    39
    0
    0
    Ik ben benieuwd of je reacties krijgt, ben zelf ook erg nieuwsgierig. Wij willen een kinderwagen aanschaffen van bugaboo, zag dat ze ook op de beurs staan. Een korting is nooit weg.

3. Anakin

Anakin VIP lid

17 mrt 2006
    6.694
    301
    83
    @ merder: dream on ;) , Bugaboo heeft nooit een aanbieding of een korting....

4. Meiske74

Meiske74 VIP lid

22 mei 2007
    6.571
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ik heb vorige week bij Prenatal een bugaboo gekocht met 30 procent korting. Misschien kun je bij een prenatal bij jou in de buurt kijken of er nog een staat. Ze ruimen de bugaboo op, omdat er een nieuw model komt. Vond ik niet zo belangrijk, dat nieuw model, dus nu lekker "goedkoop"een nieuwe bugaboo!

5. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Wij hebben 20 procent korting gehad om dezelfde reden.

Op de beurs kan je hoogstens de nieuwe modellen kopen, korting zal daarop echt niet zitten!

6. sonja

sonja VIP lid

5 mrt 2006
    5.270
    0
    0
    bejaardenzorg
    DenHelder
    had er ook wel heen gewild maar zie me er nou niet hoogzwanger rond waggelen.
    in me blad kinderen zit een boekje van de jonge gezinnen beurs, zitten wel aardig wat leuke kortingen in en gratis dingen.

Mrijn: vaak krijg je bij het aanschaffen van een kinderwagen een maxicosi er bij.

7. merder

merder Lid

30 sep 2007
    39
    0
    0
    ik wil eigenlijk wel het nieuwe model ivm de banden. VInd het wel een fijn idee dat ze niet "lek" kunnen :D
    @sonja bedoel je dat je op de beurs er een maxicosi bijkrijgt?

8. sonja

sonja VIP lid

5 mrt 2006
    5.270
    0
    0
    bejaardenzorg
    DenHelder
    nee dat bedoelde ik niet.
    als je in de babyzaak een kinderwagen koopt krijg je er al vaak standaard een maxi cosi bij.
    wij hebben bij gardo een kinder waen gekocht en daar zat een maxi cosi bij.
    weet niet of je op de beurs bij aanschaf van een kinderwagen een maxi cosi krijgt.
    in het bonnen voordeel en gratis dingen boekje kon ik niks vinden van een kinderwagen of een maxicosi.

Deel Deze Pagina