Ik vind het ook een fijn ding! Al kan ik er nog niet heel lang mee lopen, ben nog niet sterk en fit genoeg helaas. Voor boodschapjes doen doe ik haar een extra broekje en een jasje aan. Als we naar het strand gaan met de hond gaat ze bij mijn man onder de jas, daar waait het ook meestal wat meer. Het lukt mij ook vrijwel meteen om haar er alleen in te doen, superhandig hoor!
in mij BB zak staat aangegeven tot hoe zwaar je kindje mag zijn om erin te zitten (ik dacht rond de 15 kg bij de duurdere uitvoering met extra rugsteun voor de ouders) en Maricha gaat nu af en toe op pad met d'r gezichtje naar voren, hangt er beetje vanaf of ze moe is want dan dragen we haar liever met gezicht naar ons toe
ik dacht ook ah, hij is moe, doe ik hem met zijn gezicht naar me toe, kan hij tegen me aan slapen, wou ie niet ! ik heb m omgedraaid, hij legde zijn koppie tegen mij aan en viel meteen in slaap haha toen was ie ong 7 maanden
ja, het is echt een super handig ding, alleen als je besluit één te kopen zou ik die met die extra ruggensteun aanraden