lekker jasje vanaf mt 74?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door douglas84, 25 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. douglas84

douglas84 Fanatiek lid

17 jun 2008
    1.677
    0
    0
    Drenthe
    Ik ben op zoek naar ene lekker jasje voor mijn dochter die nu in mt 74 zit. Maar wat ik zie zijn alleen maar echte dikke winterjasjes. Nu ligt ze nog in de wagen, maar duurt niet lang meer. Waar kan ik een lekker zacht jasje kopen? Ik heb straks een lodger bunker voor in de wandelwagen en wil daar een comfortabel jasje bij.Wat trekken jullie de kleintjes aan?

2. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    Mijn dochter ligt al in de lodger bunker.. Ze heeft dan een gevoerd vestje aanvan prenatal maar dat is al aan de warme kant..

3. douglas84

douglas84 Fanatiek lid

17 jun 2008
    1.677
    0
    0
    Drenthe
    o is het zo warm in de bunker??Wat kan ik dan het beste aantrekken???

4. sebasel4a

sebasel4a Fanatiek lid

23 dec 2009
    1.000
    0
    36
    NULL
    NULL
  5. kleintjevoorons

kleintjevoorons Fanatiek lid

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Ghihi, mijn zoontje is 10 maanden en zit in maat 74 :p:p. Hij is vrij fijntjes.

Maar ff on-topic, Ik vind zelf dat ze bij V&D van Nijntje hele leuke jasjes hebben (zowel voor meisjes en jongens) en ook redelijk betaalbaar. Toen hij nog in de reiswieg lag had hij gewoon een dik vest aan. Maar dat was wel in de herfst.

6. marijntje28

marijntje28 Fanatiek lid

8 sep 2008
    1.138
    0
    0
    Mijn dochter wordt in april 2 en past haar jasjes in 74 nog :D (ze draagt maat 80 en veel van maat 74 ook nog :p)

Je zoekt dus een jasje voor als ze in de buggy gaat zitten. In de bunker lijkt het me ook warm. Maar als ze haar armen buitenboord gaat houden, heeft ze daar wel warme mouwen nodig.
    Een gevoerd jasje zit m.i. wel lekker. Ik had er eentje van de prenatal.
    Bij Z8 hebben ze ook mooie jasjes met teddy-voering. Nu 25% korting en binnenkort 50%. Maar ik weet niet of maat 74 er dan nog tussen zit.

Als je net iets langer wacht met de buggy, dan is het voorjaar. Je dochter is 5 maanden en kan nog niet zitten denk ik? Buggy wordt eigenlijk pas aangeraden als je kindje zelf kan zitten of in elk geval goed kan zitten. De wandelbak geeft voor de kleine meer bescherming tegen de kou en wind. Ik zou je kleine hier de winter nog lekker in laten liggen.
    Lotte lag er in tot 9 maanden, was ook winter.
    In dat geval heb je ook geen dikke jas meer nodig. Scheelt dus ook weer....

Bij de wibra hebben ze nu ook van die gevoerde jasjes, in wit en groen. Ook best okee.

Ik zou ook zeker een sjaal/ das kopen als je je kindje nu in de buggy laat zitten.

Succes met kiezen!

7. douglas84

douglas84 Fanatiek lid

17 jun 2008
    1.677
    0
    0
    Drenthe
    onze dochter was al 9 pond met de geboorte dus ook wel ene flinkertje.
    Al een maand probeert ze te zitten en komt steeds omhoog, sinds gisteren doet ze dat ook steeds in de wandelwagen. Trekt zich steeds omhoog!

8. kleintjevoorons

kleintjevoorons Fanatiek lid

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Whow!!! ons manneke was 5,5 pond. En kan nu nog niet zitten....... Laatstaan zichzelf omhoog trekken. Wat een verschil kan er tussen zitten zeg.....

9. douglas84

douglas84 Fanatiek lid

17 jun 2008
    1.677
    0
    0
    Drenthe
    ohh ze trekt ze niet tot staand omhoog hor!ik bedoel ze trekt zich op aan de rand van kinderwagen om zo proberen te zitten. wat nog niet lukt!

10. marijntje28

marijntje28 Fanatiek lid

8 sep 2008
    1.138
    0
    0

Haha, wat grappig. Bezig bijtje dus!

Deel Deze Pagina