Hello ladies, Ik ben erg benieuwd naar jullie ervaringen met wipstoeltjes van Bright Starts. Ik vind bijvoorbeeld deze leuk en lijkt me handig: Amazon.com: Bright Starts Comfort & Harmony Portable Swing, Vintage Garden: Baby Ik hoop dat je je ervaring hier wilt posten! xxx, Botervliegje
hallo ik heb hem bij toys xl gehaald heb hem in het blauw en ben er heel levreden over kunnen er direct in en je kunt zelf bepalen hoe hard je hem wil laten gaan en stoeltje kun je ook verstellen liggend of iets recht op
Oh ja, tis meer een schommelstoeltje (met muziek) inderdaad. Lijkt me wat veel om wippertje én schommelstoeltje allebei te hebben of is dat toch wel leuk? Hmzz... Heb ook op de site van Intertoys gekeken, maar kan 'm daar niet vinden... Iemand nog suggesties?
hij stond in het sinterklaas boekje van intertoys ik kon hem ook niet vinden op inter net ik heb deze en heb een wipstoeltje maar die gebruiken wij heel weinig hij vind die andere leuker komt ook muziek uit kun je allemaal zelf regelen
Bedankt voor de tip! Intertoys ook maar gemaild! Toys XL heeft 'm niet Mijn man vind het roze trouwens verschrikkelijk, maar ik vind 'm wel erg cute!
Heb 'm besteld bij Intertoys en ook alweer opgehaald Kleine E 70, viel me mee! Nu nog drie maanden wachten om te kijken of dochterlief 'm ook leuk vindt...
wij hadden ook een schommelstoel (niet deze) maar het is bij ons echt de beste aankoop ooit geweest. wij hebben uren met de wandelwagen gewiegd en met de aankoop van de schommelstoel was dat in 1 klap verleden tijd!